رنگ بدنه آلمینیومی برخی از مدل های آیفون 11 و آیفون 12 کمرنگ شده است


امید دلیری 26 اسفند 1399 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

رنگ بدنه آلمینیومی برخی از مدل های آیفون 11 و آیفون 12 محو شده است. گزارش جدید Svetapple.sk شامل عکس هایی از یک آیفون 12 قرمز است. رنگ بدنه این آیفون به طرز محسوسی کمرنگ شده است.

بدنه آلمینیومی ، خوب یا بد ؟

در این عکس ها ، رنگ قرمز کناره آیفون 12 در نزدیکی دکمه پاور کمرنگ و مایل به رنگ نارنجی شده است. Svetapple.sk می گوید قابی که برای محافظت از این آیفون استفاده شده ، قاب شفاف بوده است. بنابراین به نظر نمی رسد که اصطکاک قاب باعث کمرنگ شدن رنگ بدنه آلمینیومی آیفون شده باشد. هنوز به طور قطعی مشخص نیست که قاب استفاده شده واقعاً در کمرنگ شدن رنگ بدنه تأثیر داشته یا نه.

علاوه بر آیفون 12 ، گزارش های مشابهی در مورد کم رنگ شدن رنگ بدنه آیفون 11 و آیفون SE 2 منتشر شده است. یکی از کاربران MacRumors عکسهایی از یک آیفون 11 با کم رنگ شدن چشمگیر رنگ کناره ها را به اشتراک گذاشت. نکته جالب این است که این آیفون هم مثل آیفون 12 قرمز در یک قاب شفاف قرار داشته است. بسیاری از گزارش ها به کم رنگ شدن مدل های قرمز آیفون 12 متمرکز شده اند. در حالی که این مشکل در آیفون 11 با رنگ های مختلف کمتر دیده شده است.

برخی از کاربران MacRumors حدس می زنند که کمرنگ شدن رنگ بدنه آلمینیومی به دلیل قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش است. چون قاب های شفاف این اشعه را جذب می کند. اما اگر کم رنگ شدن به دلیل اشعه ماوراء بنفش بود ، قسمت های بیشتری از بدنه کم رنگ می شد. همچنین گمانه زنی هایی وجود دارد که این مشکل می تواند ناشی از واکنش شیمیایی قاب با بدنه باشد. اما هیچ توضیح روشنی در این مورد وجود ندارد. آیفون 12 در ابتدای عرضه دارای مشکلات نرم افزاری بود که با به روزرسانی برطرف شدند. اما حالا این محصول با مشکل جدی تری مواجه شده است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*