کپکام اعلام کرد Resident Evil Village بهترین بازی در سبک ترس و بقا است


Matin 26 اسفند 1399 4 دقیقه مطالعه
iOS 14

Resident Evil (Village) بدون شک جدیدترین محصول کپکام از موردانتظارترین بازی‌های سال 2021 برای طرفداران است. با این حال به نظر می‌رسد تنها طرفداران نیستند که مشتاق عرضه‌ی این بازی هستند. طبق اعلامیه‌ای از طرف کپکام Resident Evil Village بهترین بازی در تاریخ مجموعه رزیدنت اویل خواهد بود.

در مصاحبه‌ای با تهیه‌کننده‌ی کپکام پیتر فابیانو، او درباره‌ی Resident Evil Village و تفکراتش راجع به این عنوان کمی توضیح داد. طبق صحبت‌های او، تیم توسعه به شدت درگیر این است که آن‌ها دقیقاً با این عنوان می‌خواهند چه کار کنند. او در ادامه گفت که فکر می‌کند Resident Evil Village بهترین کار آن‌ها خواهد بود.

او در این باره گفت.

ما همچنان می‌خواهیم که بازیکنان دنیای بازی را از چشمان ایتن وینترز مشاهده کنند. هرچه باشد این بازی دنباله‌ی رزیدنت اویل 7 است.

این تصمیم به ما کمک می‌کند تا هدفمند فکر کنیم. این موضوع به ما کمک کرده تا بتوانیم بهترین بازی در سبک ترس و بقا را در طول تاریخ بسازیم.

علاوه‌براین نقل قول از طرف فابیانو که طرفداران را بیش از پیش هیجان‌زده کرده است، او همچنین توضیح داد که Resident Evil Village بسیاری از ایده‌هایش را از رزیدنت اویل 4 قرض گرفته است که احتمالاً مشهورترین بازی سری رزیدنت اویل است.

او در این باره توضیح داد.

به محض تجربه‌ی بازی به سرعت متوجه خواهید شد که منبع الهام بسیاری از ایده‌ها رزیدنت اویل 4 است.

فابیانو با این مصاحبه به مقصود خود که هیجان‌زده کردن طرفداران بود رسید. علاوه‌براین او با اشاره به اسم رزیدنت اویل 4 باعث شده تا بسیاری از طرفداران قدیمی این سری هم چشم انتظار Resident Evil Village باشند.

خوشبختانه تا انتشار بازی دیگر چیزی نمانده است. Resident Evil Village در تاریخ 17 اردیبهشت 1400 برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پی سی منتشر خواهد شد. همچنین شما می‌توانید همین حالا دموی این بازی را به صورت انحصاری روی پلی استیشن 5 تجربه کنید.

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*