استودیوهای Microsoft می‌توانند از id Tech Engine بتسدا استفاده کنند


Matin 26 اسفند 1399 3 دقیقه مطالعه
iOS 14

ما به زودی ممکن است شاهد بازی‌ هایی از مایکروسافت باشیم که با استفاده از انجین id Tech بتسدا توسعه یافته‌اند. سازندگان بازی دوم یعنی id Software دارای یکی از بهینه‌ترین موتورهای مدرن هستند: id Tech. این همان انجینی است که بازی‌های Doom 2016 ، Doom Eternal و Wolfenstein را توسط آن ساخته‌اند.

این انجین به دلیل ارائه جزئیات زیاد بدون هیچ گونه مشکل در عملکردش شناخته می‌شود. به همین دلیل است که بازی‌های Doom 2016 و Eternal هر دو با 60 فریم در ثانیه در کنسول‌ها اجرا می‌شوند و فریم ریت بسیار بالاتری در پلتفرم‌های پی سی ارائه می‌دهند. به نظر می‌رسد رئیس ایکس باکس آقای فیل اسپنسر نیز همچنین از طرفداران id Tech است و او می‌خواهد جادوی آن را به استودیوهای بیشتری برساند. او در دورهمی که به مناسبت اضافه شدن استودیوهای بتسدا به مایکروسافت برگذار شده بود گفت:

زمانی که شما به قابلیت‌های id Software فکر می‌کنید و سپس به این فکر می‌کنید آن‌ها در کنار استودیو‌های The Coalition و 343 همکاری و گفتگو داشته باشند نشان می‌دهد داشتن این استودیو‌ها یک قابلیت شگفت‌انگیز است.

اسپنسر همچنین اشاره کرد که ممکن است id Tech وارد بازی بسیاری از بازی‌های دیگر در مجموعه ایکس باکس شود، زیرا این استودیوها برای پیشرفت هرچه بهتر باید شروع به همکاری با id Software کنند.

من به این فکر می‌کنم که در مرحله بعدی چه کارهایی می‌توانیم با انجین id Tech که یکی از بهترین موتورهای بازیسازی در دنیاست انجام دهیم و آن را به ابزاری برای توسعه‌دهندگانمان تبدیل کنیم.

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*