اپل پنجمین نسخه آزمایشی iOS 14.5 ، iPadOS 14.5 ، tvOS 14.5 و watchOS 7.4 را منتشر کرد


امید دلیری 4 فروردین 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل پنجمین نسخه آزمایشی iOS 14.5 ، iPadOS 14.5 ، tvOS 14.5 و watchOS 7.4 را منتشر کرد. غول فناوری اکنون در مرحله پنجم از نسخه های آزمایشی سیستم عامل های خود می باشد.

جدیدترین نسخه های آزمایشی را می توانید از مرکز توسعه دهنده اپل دانلود کنید. متقاضیان نسخه های آزمایشی عمومی از طریق وب سایت Apple Beta می توانند آن ها را دریافت کنند. دور چهارم نسخه های آزمایشی در تاریخ 15 مارس برای هر چهار سیستم عامل منتشر شد. دور سوم برای iOS و iPadOS 14.5 در تاریخ 2 مارس منتشر شد. در حالی که دور سوم tvOS 14.5 در 3 مارس و watchOS 7.4 در 4 مارس منتشر شد. انتشار دور دوم و دور اول به ترتیب در 16 فوریه و 1 فوریه انجام شد.

دور پنجم می تواند آخرین مرحله انتشار نسخه های آزمایشی قبل از انتشار نسخه های اصلی باشد. اگرچه غیرممکن نیست اپل برای انتشار به روزرسانی اصلی ، از پنج مرحله آزمایشی فراتر رود. به روزرسانی های iOS 14.5 و iPadOS 14.5 شامل موارد مختلفی از جمله شفافیت ردیابی اپلیکیشن تا پشتیبانی از دسته های PlayStation 5 و Xbox Series X می باشد. باز شدن قفل Face ID توسط ساعت اپل از دیگر ویژگی های به روزرسانی جدید است. پشتیبانی Apple Fitness AirPlay 2 ، همچنین بیش از 200 ایموجی جدید و اصلاحات Apple Music نیز در آن موجود است.

علاوه بر این ها برای HomePod هم یک به روزرسانی آزمایشی جدید منتشر شده است. کاربران Apple TV هم می توانند نسخه آزمایشی 14.5 tvOS را دریافت کنند.

 

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*