کدهای پنجمین نسخه آزمایشی iOS 14.5 ، شایعه استفاده از پردازنده A14X در آیپد Pro را تقویت کرد


امید دلیری 4 فروردین 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

کدهای پنجمین نسخه آزمایشی iOS 14.5 ، شایعه استفاده از پردازنده A14X در آیپد Pro را تقویت کرد. کدهای کشف شده به تراشه A14X که هنوز منتشر نشده و احتمالاً در آیپد Pro استفاده می شود اشاره می کند.

9to5Mac گزارش می دهد داده که آخرین نسخه آزمایشی iOS شامل GPU موسوم به 13G است. این GPU در تراشه های سری A گذشته یا فعلی دیده نمی شود. بر اساس نامگذاری تراشته های سیلیکون اپل ، تصور می شود که 13G نوع جدیدی از طراحی سیستم روی تراشه A14 باشد. این تراشه به طور آزمایشی A14X لقب گرفته است. پیش بینی می شود که این تراشه ، یک خط جدید آیپد Pro را تأمین کند. همچنین گزارش شده که A14X بر اساس T8103 SoC اپل ساخته شده است. M1 اولین تراشه اپل سیلیکون بود که سال گذشته با MacBook Air ، MacBook Pro و Mac mini عرضه شد.

9to5Mac همچنین ادعا می کند که نامهای رمزی اپل برای سری آینده iPad Pro J517 ، J518 ، J522 و J523 است. چگونگی ارتباط این اعداد با مشخصات سخت افزاری نامعلوم است. گزارش امروز با شایعات قبلی در مورد تراشه اپل سیلیکون سری A بعدی اپل همخوانی دارد. هفته گذشته ، Bloomberg گزارش داد که تراشه A14X از نظر سرعت مشابه M1 یا سریعتر از آن خواهد بود. انتظار می رود اپل در هفته های آینده و احتمالاً به زودی در ماه آوریل ، سری جدید آیپد Pro را معرفی کند.

همچنین انتظار می رود مدل 12.9 اینچی این محصول ، اولین دستگاه اپل باشد که از فناوری Mini LED بهره می برد. این صفحه نمایش نسبت به صفحه نمایش های LCD معمولی ؛ نور ، پ رنگ و کنتراست بهتری را ارائه می دهد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*