Vera Farmiga در سریال Five Days at Memorial حضور خواهد داشت


امید دلیری 4 فروردین 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

Vera Farmiga در سریال Five Days at Memorial حضور خواهد داشت. او یک نقش اصلی را در این سریال اپل تی وی بازی خواهد کرد.

سریال Five Days at Memorial توسط John Ridley و Carlton Cuse ساخته شده است. اپل این پروژه این سریال را در سال 2020 آغاز کرد. داستان این سریال ، 5 روز اول حوادث پس از طوفان کاترینا را در یک بیمارستان واقع در New Orleans شرح می دهد. این سریال بر اساس رمانی به همین نام توسط Pulitzer Prize که برنده جایزه Pulitzer شد ، ساخته شده است.

به گزارش Deadline ، نقش پزشکی به نام Anna Pou بر عهده Vera Farmiga خواهد بود. کتابی که این سریال بر اساس آن ساخته شده ، می تواند به به سوالاتی پاسخ دهد. به این سوال که که آیا کادر پزشکی Memorial به سرپرستی دکتر Pou پس از اینکه روزها در بیمارستان بدون برق گرفتار شده بودند ، به بیماران واقعاً خدمت کردند یا نه. سریال Five Days at Memorial همچنین به دنبال نشان دادن تلاش برای پیگرد قانونی دکتر Pou و دو پرستار به جرم قتل می باشد.

John Ridley و Carlton Cuse به عنوان مجری ، نویسنده و تهیه کننده این پروژه فعالیت خواهند کرد. John Ridley همچنین به عنوان کارگردان این سریال هم فعالیت خواهد کرد. Fink هم به عنوان تهیه کننده اجرایی این پروژه فعالیت می کند. این سریال به دیگر سریال های +Apple TV مبتنی بر رمان ها و کتابها از جمله Mosquito Coast و Lisey’s Story می پیوندد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*