اپل در ویدئوی تبلیغاتی جدیدی به اسم Fumble ، مجدداً پوشش سرامیکی آیفون 12 را تبلیغ کرد


امید دلیری 7 فروردین 1400 مدت دقیقه

اپل در ویدئوی تبلیغاتی جدیدی به اسم Fumble ، پوشش سرامیکی آیفون 12 را تبلیغ کرد. غول فناوری با ادامه کمپین تبلیغاتی خود به اسم Relax, it’s iPhone ، ویژگی Ceramic Shield سری آیفون 12 را بار دیگر تبلیغ کرد.

جدیدترین ویدئوی تبلیغاتی که Fumble نامیده می شود ، حدود 30 ثانیه می باشد و پوشش سرامیکی . این ویدئو یک آیفون 12 قرمز را نشان می دهد که به زمین می افتد. به طور خلاصه ، خانمی با آیفون 12 خود مشغول صحبت کردن می باشد. او هنگام جابجایی گوشی خود از یک گوش به گوش دیگر ، به طور تصادفی گوشی خود را رها می کند. این اتفاق بد باعث شروع یک شعبده بازی طنزآمیز که توسط Nitin Sawhney تنظیم شده می شود. صاحب گوشی تلاش می کند تا گوشی خود را در هوا بگیرد و از افتادن آن جلوگیری کند. اما در نهایت آیفون بر روی زمینی پر از سنگ و خاک می افتد. در انتها او با برداشتن گوشی از روی زمین ، از اینکه صفحه نمایش آن آسیب ندیده ، خیالش راحت می شود.

در عنوان تبلیغاتی Fumble آمده است : آیفون 12 با پوشش سرامیکی. محکم تر از گلس تمام گوشی های هوشمند. خونسرد باشید ، این آیفون است. این پوشش نوع جدیدی از شیشه است که با بلورهای نانو سرامیک ساخته شده است. اپل ادعا می کند که این شیشه بکار رفته جدید در جلو و پشت سری آیفون 12 ، چهار برابر مقاوم تر از محصولات دیگر است. به همین دلیل اپل آن را سخت ترین شیشه در گوشی های هوشمند می نامد. سری آیفون 12 دارای امتیاز IP68 هستند که به آنها امکان می دهد تا حداکثر 30 دقیقه در عمق 6 متری آب دوام بیاورند.

 اخیراً اپل ویدئوی تبلیغاتی جدیدی به اسم Cook منتشر کرد که در آن هم به تبلیغ پوشش سرامیکی آیفون 12 پرداخت.

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*