افشا کننده ای اندازه AirTags اپل را فاش کرده و می گوید قیمت آن 39 دلار می باشد


امید دلیری 8 فروردین 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

افشا کننده ای اندازه AirTags اپل را فاش کرده و می گوید قیمت آن 39 دلار می باشد. به گفته Max Weinbach افشا کننده معروف ، AirTags اپل که شایعه شده اند ، کمی بزرگتر از یک سکه 50 سنتی و ضخامت آن تقریباً سه برابر سکه خواهد بود.

طبق گفته او ، ‌AirTags در یک اندازه در ابعاد 32 میلی متر در 32 میلی متر در 6 میلی متر ارائه می شود. بنابراین قطر این دستگاه های دایره ای مشابه قطر 50 سنتی است. این محصول  کمی کوچکتر از Galaxy SmartTags سامسونگ (39 میلی متر در 39 میلی متر در 9 میلی متر) می باشد. همچنین کمی بزرگتر از یک برچسب کاشی (27 میلی متر در 7.3 میلی متر). شایعه قبلی L0vetodream حاکی از آن بود که AirTags در دو اندازه عرضه می شود.  اما در واقع دلیل عرضه شدن در دو اندازه مشخص نیست.

اولین بار تصاویری در ساختار داخلی iOS 13 پیدا شد که ‌AirTags را نشان داد. البته در iOS 14.3 هم روند تنظیم و نصب AirTags وجود دارد. ‌AirTags برچسب های کوچک و دایره ای و سفید رنگ با آرم اپل در جلو هستند. این محصول احتمالاً از طریق چسب یا یک نقطه اتصال مانند حلقه به اشیاء مختلف متصل می شوند. البته ممکن است چندین روش برای استفاده از آنها در اشیاء مختلف وجود داشته باشد. با استفاده از آن ها می توان اشیاء را ردیابی کرد. Max Weinbach می گوید AirTags هر کدام حدود 39 دلار تخمین زده می شود. در صورتی که SmartTags سامسونگ 29.99 دلار است. هنوز زمان عرضه این محصول مشخص نیست.

 

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*