60 بازی رایگان در انتظار شما با اضافه شدن EA Play به PC Game Pass


Matin 8 فروردین 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

امروز با اضافه شدن EA Play به گیم پس پی سی این سرویس حالا بیشتر از همیشه برای کاربران پی سی جذابیت دارد و 60 بازی رایگان در انتظار آن‌ها خواهد بود.

کسانی که در ایکس باکس گیم پس پی سی و آلتیمیت عضویت دارند می‌توانند به تمامی عناوین EA Play دسترسی داشته باشند. شما نزدیک به 60 بازی را در اختیار خواهید داشت که در بین آن‌ها بازی‌هایی مثل سری بتلفید، Star Wars Jedi: Fallen Order و Titanfall 2 وجود دارد و هر ماه کاربران جوایزی در درون هر کدام از این بازی‌ها دریافت خواهند کرد. امروز نیز بازی Star Wars: Squadrons به این سرویس اضافه خواهد شد.

Game Pass

اگر شما برای اولین بار می‌خواهید سرویس گیم پس را تجربه کنید می‌توانید با پرداخت یک دلار، عضویت یک ماهه این سرویس را دریافت کنید.

البته نگران هزینه‌های بیشتر نباشید چرا که سرویس  Play بدون هیچ هزینه‌ای در دسترس شما قرار خواهد گرفت و این بخشی از توافق مایکروسافت و الکترونیک آرتز در زمان اضافه شدن  Play به گیم پس بود.

مایکروسافت اعلام کرده که از هواداران به دلیل صبر و حوصله‌شان در انتظار Play برای گیم پس پی سی سپاس‌گذار است. Play در سال 2020 به گیم پس آلتیمیت اضافه شد و قرار بود  Play زودتر از این‌ها به پی سی بیاید، اما با تاخیر انجام شد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*