مراسم SAG Awards با سخنرانی راجع به سریال Ted Lasso شروع خواهد شد


امید دلیری 11 فروردین 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

مراسم SAG Awards با سخنرانی راجع به سریال Ted Lasso شروع خواهد شد. ویدئوی جدیدی منتشر شده که نشان می دهد که این سریال موفق اپل تی وی در حال شکست چهارمین دیوار برای کسب جایزه می باشد.

ویدئوی جدید منتشر شده فقط 28 ثانیه می باشد. این ویدئو شخصیت اصلی سریال یعنی Ted Lasso را نشان می دهد که به رختکن می رود تا با تیمش صحبت کند. او به تیمش می گوید : ما یک شب بزرگ را پیش رو داریم. جوایز SAG که ما نامزد دریافت جایزه بهترین گروه بازیگری در یک سریال کمدی شده ایم. نظرتون چیه ؟ من می خواهم مستقیم به شماها شلیک کنم. رقابت امشب ما سخت تر از گوشت یخ زده ی گاو است.

Entertainment Weekly خاطرنشان کرده است ویدئوی کامل دو دقیقه و خنده دار است. این ویدئو قرار است در 4 آوریل مراسم SAG Awards را افتتاح می کند. رقبای سریال Ted Lasso برای دریافت جایزه :

  • Dead To Me
  • The Flight Attendant”
  • Schitt’s Creek
  • The Great

یکی از سریال های محبوب و موفق +Apple TV

بیست و هفتمین دوره از مراسم SAG Awards یکشنبه 4 آوریل برگزار می شود. ساعت برگزاری این مراسم 9:00 به وقت شرقی و 6:00 بعد از به وقت ظهر اقیانوس آرام و از طریق شبکه های TNT و TBS پخش می شود. سریال Ted Lasso تاکنون در مراسم های زیادی نامزد دریافت جایزه شده است. البته موفقیت این سریال فقط به نامزد شدن متکی نبوده و توانسه جوایز متعددی را کسب کند. سریال Ted Lasso به تازگی برنده جایزه بهترین سریال کمدی در مراسم Critics Choice Award شده بود.همچنین Jason Sudeikis و Hannah Waddingham برنده جوایز فردی در مراسم Critics Choice Award شدند. Jason Sudeikis جایزه بهترین بازیگر مرد سریال های کمدی و Hannah Waddingham برنده جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن سریال های کمدی شد. پیش از این Jason Sudeikis برنده جایزه بهترین بازیگر مرد سریال های تلویزیونی در ژانر کمدی از مراسم Golden Globe شد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*