معرفی اپلیکیشن Pinterest


امید دلیری 14 فروردین 1400 مدت 1:53 دقیقه

معرفی اپلیکیشن Pinterest

اگر به دنبال ایده و یا الهام گرفتن هستید ، به هیچ عنوان اپلیکیشن Pinterest را از دست ندهید. بیش از 100 میلیارد ایده جدید برای هر موضوعی که مد نظرتان است در این اپلیکیشن وجود دارد. از مد و فشن تا طراحی و معماری ، غذا و آشپزی یا هر موضوع دیگری. به سادگی می توانید موضوع مد نظرتان را جست و جو کنید و با دنبال کردن اشخاص و یا صفحه هایی که در این برنامه ایده و عکس آپلود می کنند ، به صورت روزانه ایده های زیادی دریافت کنید.همچنین خود اپلیکیشن با توجه به موضوع هایی که جست و جو کردید و ایده هایی که ذخیره کردید ، ایده ها و عکس های مشابه را به شما نشان می دهد.

ایجاد حساب کاربری در اپلیکیشن Pinterest رایگان می باشد. همچنین این برنامه فضای ذخیره سازی به شما می دهد. در نتیجه به راحتی می توانید ایده هایی که دوست دارید را ذخیره کنید. همچنین می توانید عکس ها را در گالری گوشی ذخیره کنید.یکی از ویژگی های جالب این اپلیکیشن ، قسمت جست و جوی آن است. علاوه بر امکان جست و جوی معمولی و وارد کردن موضوع مد نظر ، می توانید عکسی که از موضوع مد نظرتان دارید در قسمت جست و جو آپلود کنید. خود این اپلیکیشن ، عکس ها و یا ایده های مشابه را به شما نشان دهد.

همچنین اگر از آن دسته از افراد هستید که دنبال عکس پس زمینه خاص برای گوشی خود هستید و یا زود به زود عکس پس زمینه گوشی خود را عوض می کنید ، توصیه می کنیم حتما این Pinterest را امتحان کنید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*