Supercell از 3 بازی جدید Clash پرده برداری می کند


Matin 14 فروردین 1400 4 دقیقه مطالعه
iOS 14

Supercell ، خالق بازی های بسیار محبوب Clash of Clans و Clash Royale ، امروز اعلام کرد که سه بازی جدید در استودیو در دست ساخت است. همه این عناوین آینده نام و شخصیت “Clash” را دارند ، اما از لحاظ طراحی بسیار متفاوت هستند. Supercell می گوید همه اینها در اوایل پیشرفت است ، اما با این حال می خواست نگاهی به طرفداران این برند محبوب بیندازد.

clashofclans

اولین بازی اعلام شده Clash Quest نام دارد ، یک تجربه تاکتیکی برابر A.I. دشمنان کنترل شده بازیکن باید در برابر موارد دفاعی استراتژیک کند و ترکیب مناسبی از شخصیت های Clash را برای کنترل تهدید انتخاب کند. این شخصیت ها تقریباً مشابه همتایان خود در Clash Royale مانند پرنس پرشور به جلو عمل می کنند ، اما به ردیفهایی تقسیم می شوند که استراتژی کاملا متفاوتی را به ارمغان می آورد ، زیرا شما می خواهید واحدهای مشابه را در ردیف های مختلف برای ایجاد حملات زنجیره ای پیوند دهید. اگر واحدهای شما تمام شود ، بازی تمام می شود. اگر دشمن سقوط کند ، شما پیروز می شوید و به نبرد بعدی می روید. با پیشرفت ، انواع واحدهای جدید مانند بمب افکن را باز خواهید کرد. یک لمس جدید این است که شما همچنین به مرور زمان وسایل و اسلحه های مختلفی برای این شخصیت ها بدست خواهید آورد. در حالی که به نظر می رسد بیشتر شخصیت های غیرقابل باز کردن مربوط به سایر بازی های Clash هستند ، اما رئیسان و شرورانی که با آنها مبارزه می کنید کاملاً در دنیای Clash جدید هستند.

clashroyale

برخی از این دشمنان بر فراز میدان جنگ برج می گیرند. بازی دوم Clash Mini نام دارد که به گفته سوپرسل از نظر طراحی شبیه تخته بازی است. درست به این مقایسه ، دو بازیکن با انداختن ارقام (به اصطلاح “مینیاتور”) روی یک صفحه همزمان روی جعبه های مختلف روی یک شبکه 5×4 رقابت می کنند. در آن مرحله ، A.I. طول می کشد و مینیاتورها با سرعت حرکت می کنند. اگر آنها به یکدیگر برخورد کنند ، نبرد در می گیرد. در غیر اینصورت ، آنها بدون رقابت به طرف دیگر می دوند. Clash Mini توسط Supercell به عنوان یک بازی استراتژیک گاه به گاه توصیف می شود که جلسات سریع رو در رو ارائه می دهد.

3newclashgames

سرانجام در سومین بازی آینده ، Clash Heroes ، کنترل کامل شخصیت های Clash را به دست خواهید گرفت. این بازی اکشن از بالا به پایین از لحاظ طراحی شبیه Diablo یا Gauntlet است ، از این نظر که بازیکن اغلب توسط انبوهی از دشمنان محاصره می شود. همچنین می بینید که کلبه های Goblin از Clash Royale تعداد نامحدودی از دشمنان را بیرون می کشند تا اینکه کاملا نابود شوند. سلاح ها و زره ها پایین می آیند تا ظاهر جدیدی به بازیگران آشنا بدهند. باز هم ، هیچ تاریخ انتشار برای هیچ یک از این بازی ها داده نشده است ، اما بسیار جالب است که Supercell این مارک محبوب بازی را زنده و زنده نگه دارد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*