سایت ژاپنی Mac Otakara تصاویر جدیدی از ماکت آیفون 13Pro منتشر کرد


امید دلیری 16 فروردین 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

سایت ژاپنی Mac Otakara تصاویر جدیدی از ماکت آیفون 13 منتشر کرد. در این تصاویر ماکت آیفون 13Pro با صفحه 6.1 اینچی با ناچ کوچکتر ، انتقال اسپیکر بالای گوشی به بالای ناچ و تغییرات جزئی دیگر دیده می شود.

ناچ ، کلمه ای خسته کننده برای برخی از کاربران آیفون

با توجه به تصاویر ، اپل قصد دارد در آیفون 13Pro ، اسپیکر بالای گوشی را به بالای ناچ در حاشیه صفحه منتقل کند. چندی پیش عکس دیگری توسط MacRumors منتشر شد که همین تغییرات را نشان می داد. ماكت ساخته شده احتمالاً بر اساس نقشه های طراحی فاش شده است. طراحی هایی که بطور مداوم قبل از رونمایی رسمی اپل در بین تولیدكنندگان و سایرین منتشر می شود. این ماکت همچنین نشان می دهد كه دوربین جلویی به سمت چپ ناچ منتقل شده است. در صورتی که محل قرار گیری دوربین جلو در آیفون های فعلی ، سمت راست ناچ می باشد.

Mac Otakara همچنین ابعاد خاصی از ناچ آیفون 13Pro به اشتراک گذاشته است که نشان می دهد ناچ تا چه اندازه کوچک می شود. در مقایسه با آیفون 12Pro ، محصول جدید دارای یک ناچ در ابعاد 5.35 و 26.80 میلی متر می باشد. در صورتی که ناچ آیفون 12Pro دارای ابعاد 5.30 در 34.83 میلی متر می باشد. از نظر بصری ، عرض ناچ کوچکتر خواهد بود اما طول آن کمی بلندتر خواهد بود.

شایعات مربوط به ناچ کوچکتر از زمان عرضه آیفوت X وجود دارد که برای اولین بار سیستم TrueDepth و ناچ را معرفی کرد. ممکن است اپل به لطف جا به جایی اسپیکر بالای گوشی و تغییر محل قرارگیری دوربین جلو بتواند ابعاد ناچ را کاهش دهد. همچنین در تصاویر Mac Otakara هیچ تغییری در دوربین عقب یا سایر جنبه های طراحی آیفون 13Pro مشاهده نمی شود. در صورتی که شایعات دیگری در مورد محصول بعدی آیفون منتشر شده است. شایعاتی مثل حذف درگاه Lightning ، صفحه نمایش همیشه روشن ، پردازنده قوی تر. علاوه بر این ها گفته شده است که محصول آینده اپل در رنگ مشکی مات هم عرضه خواهد شد.

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*