Apple TV نسل بعد می تواند خروجی ویدئویی 120Hz ارائه دهد


امید دلیری 17 فروردین 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

Apple TV نسل بعد می تواند خروجی ویدئویی 120Hz ارائه دهد. کدهای موجود در آخرین نسخه آزامایشی tvOS 14.5 به این موضوع اشاره دارند. بنابراین به نظر می رسد که نسل بعدی Apple TV از خروجی ویدئویی 120Hz پشتیبانی می کند.

مدل های فعلی Apple TV از قابلیت پخش محتوای 120Hz 4K برخوردار نیستند. همان طور که می دانید محدودیت هایی در پردازنده سیلیکون و سیستم عامل این دستگاه وجود دارد. همچنین درگاه HDMI 2.0 میزان تازه سازی 4K را به 60Hz (85Hz با نسبت 16:9) محدود می کند. طبق کد کشف شده توسط 9to5Mac ، به نظر می رسد اپل در حال آماده سازی نرم افزار tvOS برای مدلی است که می تواند ویدئویی با وضوح بالا 120Hz را نمایش دهد.

9to5Mac ادعا می کند چندین مورد از رشته های متنی از جمله 120Hz و support120Hz به PineBoard ، رابط کاربری Apple TV اضافه شده است. این کدها نشان می دهند که نسل بعدی Apple TV دارای درگاه HDMI 2.1 می باشد. این درگاه برای پشتیبانی از خروجی 120Hz 4K قرار داده شده است. شایعات زیادی در مورد اینکه اپل امسال از Apple TV 6 رونمایی کند ، منتشر شده است. انتظار می رود محصول جدید دارای پردازنده قدرتمندتر ، قابلیت اجرای بازی های پیشرفته و ریموت جدید باشد. Bloomberg چندی پیش گفت Apple TV جدید با تمرکز بیشتر بر روی بازی ، ریموت به روز شده و پردازنده جدید منتشر کند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*