Jason Sudeikis برنده جایزه بهترین بازیگر مرد سریال های کمدی در مراسم SAG شد


امید دلیری 17 فروردین 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

Jason Sudeikis برنده جایزه بهترین بازیگر مرد سریال های کمدی در مراسم SAG شد. بیست و هفتمین دوره مراسم SAG Award روز یکشنبه در لس آنجلس برگزار شد.

Jason Sudeikis با درخشش در سریال موفق Ted Lasso ، باعث کسب جوایز متعددی شده است. او در این سریال نقش یک مربی فوتبال آمریکایی را بازی می کند. او هیچ تجربه ای در فوتبال معمولی ندارد. اما با این وجود به عنوان مربی یک تیم فوتبال لیگ برتر انگلیس استخدام می شود. این سریال مورد بازبینی های مثبتی قرار گرفته است.بسیاری از بینندگان به خصوص در این دوره دشوار در دنیا ، از آرامش و انرژی مثبت Ted Lasso استقبال می کنند. 

سریال Ted Lasso و Jason Sudeikis برای اولین بار است که برنده جایزه در مراسم SAG Award می شوند. سریال Ted Lasso به تازگی برنده جایزه بهترین سریال کمدی در مراسم Critics Choice Award شده بود. همچنین Jason Sudeikis و Hannah Waddingham برنده جوایز فردی در مراسم Critics Choice Award شدند. آن ها به ترتیب جایزه بهترین بازیگر مرد سریال های کمدی و بهترین بازیگر نقش مکمل زن سریال های کمدی شدند. پیش از این Jason Sudeikis برنده جایزه بهترین بازیگر مرد سریال های تلویزیونی در ژانر کمدی از مراسم Golden Globe شد.

در مراسم SAG Award سال گذشته ، +Apple TV ‌با سریال موفق The Morning Show اولین جایزه SAG خود را به دست آورد. Jennifer Aniston برنده بهترین بازیگر زن در گروه سریال های درام شد. سریال Ted Lasso برای فصل های دوم و سوم تمدید شده است. انتظار می رود فصل دوم تابستان امسال اکران شود.

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*