تمامی اپلیکیشن های اصلی Google اکنون دارای برچسب حفظ حریم خصوصی هستند


امید دلیری 18 فروردین 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

تمامی اپلیکیشن های اصلی Google اکنون دارای برچسب حفظ حریم خصوصی هستند . اکنون تمامی اپلیکیشن های اصلی Google در App Store از دستورالعمل های جدید اپل برخوردار هستند. این دستورالعمل های جدید حریم خصوصی از اواخر سال 2020 به اجرا درآمد.

منظور از برچسب حفظ حریم خصوصی این است که به کاربران نمای کلی از انواع داده هایی را که اپلیکیشن جمع آوری می کند ، نشان داده می شود. همچنین نحوه استفاده توسعه دهندگان از آن داده ها هم ارائه می شوند. اپل از دسامبر 2020 از تمامی توسعه دهندگان می خواهد دستورالعمل های جدید را رعایت کنند. علاوه بر این ، آن ها باید اطلاعات حفظ حریم خصوصی اپلیکیشن خود را ارائه دهند. همچنین آن ها نباید به اطلاعات محرمانه کاربران در اپلیکیشن خود دسترسی داشته باشند.

علی رغم این دستورالعمل ها ، Google ارائه اطلاعات حریم خصوصی را به تأخیر انداخت. از آنجا که این اقدام با دستورالعمل های اپل مطابقت نداشت ، برخی از اپلیکیشن های Google برای iOS ، ماه ها به روزرسانی نمی شدند. پس از آنکه اپلیکیشن Gmail با اطلاعات حریم خصوصی به روز شد ، Google ارسال اطلاعات لازم برای حفظ حریم خصوصی را آغاز کرد. در اول ماه مارس ، Google Docs و Google Calendar هم به روز شدند. درواقع این اپلیکیشن ها مجهز به برچسب حفظ حریم خصوصی شدند.

طبق گفته The 8-bit ، گوگل روز سه شنبه آخرین اپلیکیشن اصلی خود یعنی Google Photos را برای iOS به روز کرد. ارائه اطلاعات و برچسب حفظ حریم خصوصی تنها بخشی از فشارهای گسترده حریم خصوصی توسط اپل است. این شرکت همچنین قرار است ویژگی شفافیت ردیابی اپلیکیشن را ارائه دهد. با استفاده از این ویژگی ، اپلیکیشن ها قبل از ردیابی کاربران باید از آن ها اجازه بگیرند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*