معرفی اپلیکیشن Clubhouse


امید دلیری 18 فروردین 1400 مدت 1:37 دقیقه

معرفی اپلیکیشن Clubhouse

اول اطلاعاتی که در App Store راجع به اپلیکیشن Clubhouse ارائه شده را بررسی می کنیم. در این اطلاعیه گفته شده که کلاب هاوس فضایی برای مکالمات صوتی با دوستان و افراد دیگر در سراسر جهان است. شما در هر زمان می توانید با افرادی که دنبال می کنید گپ بزنید یا به عنوان شنونده در گروه های مختلف صحبت دیگران را بشنوید.

ما سخت تلاش می کنیم تا هرچه سریعتر افراد را به Clubhouse اضافه کنیم. اما در حال حاضر برای ثبت نام به دعوت نامه احتیاج دارید. هر کسی می تواند با پیوستن به لیست انتظار یا درخواست دعوتنامه از یکی از کاربران این اپلیکیشن ، وارد آن شود. ما واقعاً از صبر و شکیبایی شما قدردانی می کنیم و منتظر حضورتان هستیم.

تجربه شخصی

حالا تجربه شخصی راجع به این اپلیکیشن را به اشتراک می گذاریم. یه جورایی شبیه به چت روم های Yahoo ولی با چند تا تفاوت اساسی ! مهم ترین تفاوت اینکه هیچ متنی در کار نیست. به هیچ عنوان قادر به ارسال یا دریافت پیام متنی نیستین و ارتباط فقط از طریق مکالمه و صوتی هست. مثل اینستگرام می تونید دوستان ، افراد مشهور و دیگر افراد رو دنبال کنین. تو صفحه ی اصلی اپلیکیشن گروه های مختلف با موضوعات مختلفی می بینید که به طور دلخواه می تونید وارد هرکدوم که می خواین بشین. صحبت کردن در گروه ها فقط با اجازه مدیران گروه امکان پذیره و اصطلاحاً باید Raise Hand کنید.

خودتون هم میتونید گروه بسازید و دوستانتون رو دعوت کنید. اگر گروهی که می سازید قفل نکنید بقیه افراد هم میتونن به گروه شما بیان. برای صحبت کردن با یک شخص خاص می تونید یک روم 2 نفره بسازید و صحبت کنید. در نهایت گیر اصلی که البته میشه گفت فعلا این اپلیکیشن داره اینکه نمی تونید به راحتی واردش بشین. باید حتما از طرف یکی از اعضای این اپلیکیشن دعوتنامه دریافت کنید یا اینکه اسمتون رو ثبت کنید و تو لیست انتظار بمونید. همین موضوع باعث شده که افراد دیگه بتونن زودتر از سازنده اپلیکیشن پول در بیارن ! چون خیلی از دوستان گرامی دعوتنامه های Clubhouse رو با مبلغ حدودی 200 هزار تومان به بالا می فروشن.

در آخر ما پیشنهاد می کنیم که فعلا عجله نکنید برای وارد شدن به این اپلیکیشن. چون چیز خاصی از دست ندادین و هنوز تو مراحل آزمایشیه و احتمالاً بعد مدت کوتاهی می تونین به راحتی واردش بشین.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*