قسمت اضافی برنامه Mythic Quest پیش از آغاز فصل 2 منتشر می شود


امید دلیری 19 فروردین 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

قسمت اضافی برنامه Mythic Quest پیش از آغاز فصل 2 منتشر می شود. به گفته Deadline ، این قسمت جمعه 16 آوریل از طریق سرویس +Apple TV منتشر می شود.

مدتی قبل ، پیش نمایش جدید برنامه Mythic Quest منتشر شد. این پیش نمایش شخصیت های Ian که سازنده بازی و مدیر مشترک خلاق Poppy را دنبال می کند.آن ها تلاش می کنند که بفهمند اولین گام گسترش Mythic Quest کجا باید انجام شود. این دو نفر بلافاصله متوجه می شوند که نظرشان در مسیرهای متفاوت از هم قرار دارد. این پیش نمایش همچنین اشاره می کند که حداقل چند مهمان مشهور در این برنامه وجود دارد ، از جمله Snoop Dogg.

برنامه Mythic Quest ، زندگی داخل شرکت سازنده بازی ویدیویی World of Warcraft را نگاه می کند. دارای داستانی است که به طور زیادی با مجموعه طنز It’s Always Sunny in Philadelphia مرتبط است. اپل در ابتدا فصل دوم این برنامه را در دسامبر سال 2019 سفارش داده بود.قبل از اینکه این مجموعه حتی در +Apple TV پخش شود.

Everlight یک قسمت مستقل از استودیوی بازی های ویدیویی خواهد بود که مدت آن نیم ساعت است. این قسمت دنباله ی قسمت Quarantine که در ماه May سال 2020 اکران شد می باشد. این قسمت ها با استفاده از آیفون فیلمبرداری شده اند. این قسمت بازگشت خدمه Mythic Quest به دفتر برای برگزاری مهمانی سالانه Everlight را نشان می دهد. Anthony Hopkins هم به عنوان مهمان در این قسمت حضور دارد. فصل دوم این برنامه جمعه ، 7 May منتشر می شود. این فصل خدمه را نشان می دهد که با موفقیت Raven’s Banquet به دنبال راه اندازی گام جدید برای گسترش هستند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*