WhatsApp در حال آزمایش قابلیت انتقال چت ها بین iOS و Android می باشد


امید دلیری 19 فروردین 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

WhatsApp در حال آزمایش قابلیت انتقال چت ها بین iOS و Android می باشد. این قابلیت به کاربران امکان می دهد تاریخچه چت ، گزارش ها و رونوشت های خود را بین دستگاه های iOS و Android منتقل کنند. این ویژگی باعث می شود کاربران WhatsApp به راحتی بتوانند بین دو سیستم عامل جا به جا شوند.

گزارش جدیدی از WABetaInfo که اغلب ویژگیهای منتشر نشده و پنهان را افشا می کند ، منتشر شده است. به گفته او ، به روزرسانی در آینده به کاربران امکان می دهد تا چت های خود را از یک دستگاه iOS به یک دستگاه Android و بالعکس منتقل کنند. نکته ای که وجود دارد این است که هر دو گوشی باید آخرین نسخه WhatsApp را داشته باشند. در غیر این صورت اپلیکیشن از کاربران درخواست می کند قبل از انتقال چت های خود ، برنامه خود را به روز کنند. WABetaInfo تصویری در این رابطه منتشر کرده است.

در حال حاضر در WhatsApp هیچ راهی برای انتقال چت ها بین iOS و Android وجود ندارد. این موضوع باعث می شود کاربران نتوانند به راحتی بین این سیستم عامل ها جا به جا شوند.  نسخه iOS این اپلیکیشن از iCloud برای تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات کاربر استفاده می کند. کاربر به راحتی می تواند در آیفون جدید خود ، اطلاعات قبلی را بازیابی کند. نسخه Android این اپلیکیشن از Google Drive برای تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات کاربر استفاده می کند.

علاوه بر این ها ، ویژگی های دیگر WhatsApp هم در حال آزمایش است. از جمله :

  • تهیه نسخه پشتیبان از iCloud به صورت محافظت شده با رمز عبور
  • امکان ارسال تصاویری که خودشان بصورت خودکار پاک می شوند
  • امکان پیوند دادن یک حساب WhatsApp به حداکثر چهار دستگاه

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*