دومین همکاری Justin Timberlake و +Apple TV در راه است


امید دلیری 21 فروردین 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

دومین همکاری Justin Timberlake و +Apple TV در راه است. او در سریال جدید اپی تی وی نقش Chuck Barris قاتل CIA را بر عهده خواهد داشت.

ادامه همکاری بعد از موفقیت اولین همکاری

این سریال درام یک ساعته ، بر اساس زندگی نامه Chuck Barris در سال 1984 ساخته خواهد شد. نام زندگینامه او ، اعترافات یک ذهن خطرناک می باشد اما هنوز اسمی برای سریال منتشر نشده است. گفته می شود که اپل در یک حراجی حق فیلمنامه آن را با بدست آورد. این سریال دومین همکاری و محصول مشترک +Apple TV و Justin Timberlake خواهد بود. فیلم Palmer ، همکاری قبلی بین این دو بوده است که در ژانویه منتشر شد. Deadline گزارش داده است که این فیلم نتایج خوبی را برای اپل به همراه داشته است.

Justin Timberlake نقش Barris که میزبان The Gong Show بوده و The Dating Game و The Newlywed Game را ایجاد کرده ، خواهد داشت. او وقتی در خاطراتش ادعا کرد که در دهه های 1960 و 70 به عنوان قاتل CIA کار کرده است ، ابروهایش را بالا برد. Barris گفت شغل روزمره او پوششی برای قتل های کثیف وی بوده است. بعداً سخنگوی CIA این ادعاها را مضحک توصیف کرد. بعد از آن Barris هنگام انتشار کتاب گفت که حرف های سخنگوی CIA خلاف واقع است. با این حال در سالهای بعد ، او دوباره اظهارات خود را آغاز کرد.

Miramax فیلمی را با عنوان Confessions of a Dangerous Mind در سال 2002 منتشر کرد که براساس زندگی نامه Barris ساخته شده است. George Clooney کارگردان آن فیلم بود و Sam Rockwell نقش اصلی را بازی کرد. Miramax و استودیوی تلویزیونی Paramount در تولید سریال برای +Apple TV همکاری دارند. در سریال جدید حضور Justin Timberlake می تواند به جذابیت آن اضافه کند. David Hollander به عنوان تهیه کننده و مجری برنامه فعالیت خواهد کرد. Jon Worley همچنین تهیه کننده اجرایی و فیلمنامه نویس مجموعه خواهد بود. اپل هنوز سریال را به طور رسمی تأیید نکرده و تاریخ انتشار آن را اعلام نکرده است.

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*