اپل پادکست The Line را زودتر از سریال آن منتشر کرد


امید دلیری 22 فروردین 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل پادکست The Line را زودتر از سریال آن منتشر کرد. اپل دو قسمت اول این پادکست را که پیش درآمد یک سریال تلویزیونی در دسترس کابران قرار داد. این سریال قرار است در آینده  سال جاری توسط اپل تی وی منتشر شود.

به تازگی اعلام شد که The Line ترکیبی از پادکست و سریال تلویزیونی است که همگی در سیستم عامل های اپل میزبانی می شوند. پادکست شش قسمتی از طریق Apple Podcasts در دسترس خواهد بود. در حالی که مستند محدود چهار قسمتی از پاییز از طریق +Apple TV پخش می شود. به گزارش Variety ، این پادکست و سریال تلویزیونی توسط شرکت JigSaw ساخته شده است. این محصول جنبه های ناگفته قبلی را در مورد داستانی پیرامون Eddie Gallagher ، نیروی دریایی سابق ارائه می دهد.

در سال 2018 ، Eddie Gallagher به جرم ارتکاب جنایات جنگی ، به خاطر ژست گرفتن با یک جسد در عراق ، متهم شد. Eddie Gallagher توسط اعضای لشگر خود به قتل متهم شد ، اما او به جز یک مورد جزایی تبرئه شد. او سپس در سال 2019 مورد بخشش قرار گرفت. اپل می گوید در این نمایش ، واقعیت های پیچیده مربوط به چندین دهه جنگ و لایه های مربوط به جنایات ادعایی Eddie Gallagher مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

دو قسمت اول پادکست The Line از طریق Apple Podcasts در دسترس است. قسمت های بعدی سه شنبه هر هفته منتشر می شوند. سریال جدید +Apple TV ظاهراً صحنه های هرگز دیده نشده را به نمایش می گذارد. همچنین اقدامات ضد تروریستی ایالات متحده در خاورمیانه را همراه با اتهامات بررسی خواهد کرد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*