Adepero Oduye در سریال Five Days at Memorial حضور خواهد داشت


امید دلیری 22 فروردین 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

Adepero Oduye در سریال Five Days at Memorial حضور خواهد داشت. ستاره سریال Falcon and the Winter Soldier ، به جمع بازیگران سریال جذاب +Apple TV با محوریت طوفان کاترینا خواهد پیوست.

بر اساس گزارش هالیوود ریپورتر ، Adepero Oduye قرار است نقش  را بر عهده داشته باشد. Karen Wynn سر پرستار واحد مراقبت های ویژه بیمارستان Memorial است و کمیته انضباطی بیمارستان را هدایت می کند. Adepero Oduye با بازی در فیلم Pariah ، جایزه های Spirit Award و NAACP Image Award را به دست آورد. از دیگر فیلم و سریال های او می توان When They See Us ، Steel Magnolias ، Widowsو Lifetime’s را نام برد.

سریال Five Days at Memorial توسط John Ridley و Carlton Cuse ساخته شده است. اپل این پروژه این سریال را در سال 2020 آغاز کرد. داستان این سریال ، 5 روز اول حوادث پس از طوفان کاترینا را در یک بیمارستان واقع در New Orleans شرح می دهد. این سریال بر اساس رمانی به همین نام توسط Sheri Fink که برنده جایزه Pulitzer شد ، ساخته شده است. Adepero Oduye جدیدترین بازیگری است که به این سریال اضافه شده است.

این سریال کادر پزشکی Memorial به سرپرستی دکتر Pou پس از اینکه روزها در بیمارستان بدون برق گرفتار شده بودند ، روایت می کند. سوالی که پیش می آید این است که آیا آن ها به بیماران واقعاً خدمت کردند یا نه. سریال Five Days at Memorial همچنین به دنبال نشان دادن تلاش برای پیگرد قانونی دکتر Pou و دو پرستار به جرم قتل می باشد.

علاوه بر Adepero Oduye ، بازیگران دیگری مثل Cornelius Smith Jr در نقش دکتر Bryant King و Vera Farmiga در نقش دکتر Anna Pou حضور دارند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*