اپل تی وی ، Jessie Henderson مدیر سابق WarnerMedia را استخدام کرد


امید دلیری 23 فروردین 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل تی وی ، Jessie Henderson مدیر سابق WarnerMedia را استخدام کرد. گفته می شود که  اپل او را به منظور افزایش تولید فیلم اصلی برای +Apple TV استخدام کرده است.

Jessie Henderson به عنوان بخشی از تیم سرگرمی اپل تی وی به سرپرستی Jamie Erlicht و Zack Van Amburg خواهد پیوست. انتظار می رود او به Matt Dentler ، رئیس فیلم های اصلی این اپل پاسخگو باشد. Jessie Henderson قبل از پیوستن به اپل ، عنوان معاون اجرایی فیلم های سینمایی HBO Max فعالیت می کرد. او سپس در سال 2019 از شرکت Feigco كه خودش بنیانگذار آن بود ، به WarnerMedia پیوست.

ادامه روند استخدام نیروهای سطح بالا توسط اپل

Jessie Henderson به تعداد فزاینده ای از استخدام های نیروهای سطح بالا توسط اپل می پیوندد. در ماه مارس ، این شرکت Zennen Clifton مدیر شبکه 3BD را به عنوان مدیر تیم توسعه ی خود استخدام کرد. او قبل از پیوستن به غول فناوری ، معاون اجرایی شبکه 3BD در استودیوی 3BlackDot بود. پیش از آن ، وی به عنوان معاون رئیس تلویزیون و دیجیتال در رسانه جهانی MACROS کار می کرد. در سال 2016 ، او با همکاری Baron Davis بازیکن NBA ، برای تولید محتوا برای مخاطبان با فرهنگ های مختلف ، شرکت تولیدی No Label را تاسیس کرد.

در ماه ژانویه هم اپل مدیر عامل Warner Bros یعنی JP Richards را به عنوان رئیس استراتژی بازاریابی فیلم منصوب کرد. همچنین چندی پیش +Apple TV به منظور تقویت تیم مستندهای خود ، Erika Clarke و Colleen Grogan را استخدام کرده است. Erika Clarke مدیر سابق Spotify و Colleen Grogan مدیر سابق Lifetime می باشد. Jessie Henderson جدیدترین نیروی سطح بالایی است که اپل استخدام کرده است.

+Apple TV هنوز گام بزرگی در فیلم های بلند سینمایی برنداشته و فشار خاضی در این زمینه وارد نکرده است. با این حال ، فیلم هایی مثل Wolfwalkers و Greyhound نامزد دریافت جوایز مختلفی شدند. اپل همچنین معاملات مهمی با تمرکز بر تولید فیلم را منعقد کرده است. از جمله بستن قرار داد با شرکت Imagine Entertainment.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*