به‌روزرسانی جدید بازی The Last Campfire منتشر شد


Matin 23 فروردین 1400 3 دقیقه مطالعه
iOS 14

استودیوی هلو گیمز (Hello Games) همان‌طور که در گذشته وعده داده بود، امروز تازه‌ترین به‌روزرسانی مربوط به بازی The Last Campfire را در دسترس قرار داد.

 

The Last Campfire از سری آثار پازلی، اکشن و ماجراجویی است که در آن باید در نقش شخصیتی دوست داشتنی راهی سفری طولانی شده و به کشف رمز و رازهای جالبی بپردازید. گیم‌پلی این بازی به زیبایی طراحی شده است و در آن می‌توانید مقادیر فراوانی از چالش‌های سرگرم کننده را مشاهده کنید. همچنین قادر هستید تا سازه‌های متنوعی را تولید کرده و رموزی از زندگی را دریابید. بنابراین اگر از علاقه‌مندان به آثار این سبک هستید، The Last Campfire را تحت هیچ شرایطی از دست ندهید. این بازی در زمان انتشار خود توانست نمره‌ی ۷۹ را به دست بیاورد و نظر مثبت بسیاری از منتقدان و بازی‌بازان را به خود جلب کند. گفتنی است که استودیوی هلو گیمز به صورت هم‌زمان وظیفه‌ی ساخت و عرضه‌ی آن را به عهده داشته است.

طی این یک سال به‌روزرسانی‌های زیادی برای بازی The Last Campfire در دسترس قرار گرفت که به طور کلی باعث بهتر شدن آن شد. حال به وسیله‌ی به‎‌روزرسانی جدیدی که امروز در دسترس قرار گرفت، تعداد معماها و پازل‌های این عنوان افزایش یافته است و بازی‌بازان می‌توانند بیش از پیش با آن‌ها سرگرم شوند. به نقل از تیم سازنده، تعداد این پازل‌ها ۲۰ درصد بیشتر شده است که در نوع خود بسیار جالب است. بنابراین دریافت و اعمال این به‌روزرسانی برای هواداران الزامی خواهد بود. ضمنا هلو گیمز اعلام کرده است که به زودی از دیگر برنامه‌های خود برای این اثر رونمایی خواهد کرد. بنابراین باید منتظر اخبار پیش رو از سوی این تیم باشیم.

بازی The Last Campfire در حال حاضر بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ قابل تجربه است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*