هفته آينده منتظر نمايش جديد بازی Resident Evil Village باشيد


Matin 24 فروردین 1400 3 دقیقه مطالعه
iOS 14

کپکام اعلام کرده که لايواستريم جديد Resident Evil Village Showcase در جمعه 27 فروردين، ساعت 2:30 بامداد به وقت ايران پخش خواهد شد.

با اینکه شماره هشت به‌طور مشخص در اسم بازی Resident Evil Village دیده می‌شود، اما به‌گفته شرکت Capcom عنوان این بازی در واقع Resident Evil 8 نیست.

بازی چند سال پس از وقایع نسخه هفتم سری جریان دارد و ادامه داستان شخصیت ایثن را روایت می‌کند.

residentevilvillage

با توجه به اينکه بازی Resident Evil Village کمتر از يک ماه ديگر عرضه می‌شود، کپکام برنامه دارد تا باری ديگر در قالب يک لايواستريم ويژه، نمايش جديدی از ساخته موردانتظار خود ارائه دهد. نمايش روز جمعه شامل تريلر و گيمپلی جديد و همچنين چندين سورپرايز می‌شود.

اگر به ياد داشته باشيد، شرکت Capcom در ژانويه 2021 براي اولين قسمت از اين لايواستريم را پخش کرد که در آن اطلاعات مختلفی از جمله تاريخ عرضه بازی، دموی Maiden و همينطور يک گيمپلی جديد منتشر شد. طرفداران اميدوارند تا در نمايش هفته آينده، اخبار بيشتری از دموی دومی که کپکام قول آن را داده بود منتشر شود. با توجه به ليست شدن اين دمو بر روی ديتابيس PSN، به‌نظر می‌رسد با عرضه آن فاصله بسيار کمي داشته باشيم.

کپکام پيش‌تر تأييد کرده بود که دموی دوم بر خلاف دموی اول، به‌صورت مولتی پلتفرم منتشر می‌شود و همچنين محتويات آن بخشی از بازی اصلی را پوشش می‌دهد.

بازي Resident Evil Village در تاريخ 7 مي (17 ارديبهشت) برای رايانه‌های شخصی، پلی استيشن 5، پلی استيشن 4، ايکس باکس سری ايکس/اس، ايکس باکس وان و گوگل استيديا منتشر می‌شود.

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*