Siri رویداد اپل که برای سه شنبه 20 آوریل برنامه ریزی شده بود را فاش کرد


امید دلیری 24 فروردین 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

Siri رویداد اپل که برای سه شنبه 20 آوریل برنامه ریزی شده بود را فاش کرد. ظاهراً Siri زودتر فاش کرده است که اپل قصد دارد در روز سه شنبه 20 آوریل رویدادی را برگزار کند. رویدادی که انتظار می رود این شرکت مدل های جدید آیپد Pro و احتمالاً ردیاب های AirTags که مدت ها در انتظار آن بودند را معرفی کند.

کافیست از Siri بپرسید رویداد بعدی اپل چه زمانی است. ( با گفتن جمله When is the next Apple Event ). ‌Siri در حال حاضر پاسخ می دهد که این رویداد ویژه سه شنبه 20 آوریل در Apple Park در کوپرتینو ، کالیفرنیا برگزار می شود. شما می توانید تمام جزئیات را در Apple.com دریافت کنید. این رویداد به احتمال زیاد از قبل ضبط شده و بدون حضور رسانه برگزار می شود. بنابراین باید به صورت مستقیم در وب سایت اپل و کانال یوتیوب این شرکت پخش شود.

Siri همه اطلاعات را بصورت کامل ارائه نمی دهد. در بعضی موارد شما را به سادگی برای اطلاع از رویدادها به وب سایت اپل ارجاع می دهد. اما چندین ویرایشگر و خواننده MacRumors این اطلاعات پیش از موعد را در دستگاه های اپل از جمله آیفون، آیپد، مک و HomePod مشاهده کرده اند. اپل معمولاً یک هفته قبل از برگزاری رویداد ، دعوت نامه های مطبوعاتی را برای رویدادهای دیجیتالی خود ارسال می کند. بنابراین به نظر می رسد که تا آخر امروز اپل این رویداد را تأیید کند. Bloomberg گزارش داده است که اپل در اواسط ماه جاری میلادی قصد دارد یک آیپد پرو 12.9 اینچی جدید با فناوری نمایشگر Mini-LED را به معرفی کند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*