کپ‌کام موسیقی‌های سری Dino Crisis و Devil May Cry را در استیم منتشر می‌کند


Matin 25 فروردین 1400 3 دقیقه مطالعه
iOS 14

به تازگی شرکت کپ‌کام (Capcom) اعلام کرد که موسیقی‌های متن مجموعه‌های محبوب خود به مانند Devil May Cry ،Dino Crisis و موارد دیگر را بر روی فروشگاه استیم (Steam) منتشر خواهد کرد و از امروز تمامی علاقه‌مندان قادر خواهند بود به آن‌ها دسترسی یابند.

تاکنون در سبک‌های مختلف بازی‌های ویدئویی، شاهد ساخته شدن موسیقی‌های متن خارق‌العاده‌ای بوده‌ایم که همواره در میان جامعه‌ی بازی‌بازان، طرفداران خاص خود را دارند. در این میان مجموعه‌هایی که شرکت کپ‌کام توسعه و انتشار آن‌ها را بر عهده دارد نیز همواره از آلبوم موسیقی‌های متن بی‌نظیری بهره برده‌اند. خوشبختانه این شرکت بازی‌سازی اخیرا اعلام نمود که قصد دارد برخی از این موسیقی‌های ارزشمند را بر روی پلتفرم استیم منتشر نماید تا دسترسی به آن‌ها برای علاقه‌مندان راحت‌تر صورت گیرد.

با توجه به سابقه‌ی کپ‌کام، این شرکت همواره موسیقی‌های متن تولید شده برای محصولات خود را به راحتی در دسترس علاقه‌مندان قرار داده و حال در جدیدترین اقدام خود بیش از ۵۰ موسیقی برتر از مجموعه‌های محبوب Monster Hunter ،Resident Evil ،Dino Crisis و Devil May Cry را بر روی استیم منتشر کرده است. تمامی این موسیقی‌ها از بالاترین کیفیت ممکن برخوردار بوده و در نزد بازی‌بازان محبوبیت بالایی دارند. علاوه بر این، شرکت کپ‌کام اعلام کرد که در این مجموعه‌ی موسیقی هم از آثار کلاسیک و هم از موسیقی‌های متن آخرین بازی‌های منتشر شده به مانند Devil May Cry V استفاده شده است.

در نهایت مشخص شد که از فهرست ۵۰ موسیقی متن برتر شرکت کپ‌کام در استیم، مجموعه‌ی Devil May Cry 5 Vergil’s Rebirth با قیمت ۱۰٫۹۹ دلار، دو موسیقی متن سری Dino Crisis با قیمت ۷٫۹۹ دلار و هر کدام از موسیقی‌های متن مجموعه‌ی Okami با قیمت ۵٫۹۹ دلار به فروش خواهند رسید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*