اپل هشتمین نسخه آزمایشی از iOS و 14.5 iPadOS را منتشر کرد


امید دلیری 25 فروردین 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل هشتمین نسخه آزمایشی از iOS و 14.5 iPadOS را منتشر کرد. غول تکنولوژی قبل از انتشار نسخه نهایی 14.5 ، هشتمین نسخه آزمایشی آن را هم منتشر کرد.

توسعه دهندگان می توانند جدیدترین نسخه های آزمایشی را از مرکز توسعه دهنده اپل دانلود کنند. نسخه آزمایشی عمومی معمولاً چند روز پس از انتشار نسخه های توسعه دهنده منتشر می شود. متقاضیان نسخه های آزمایشی عمومی از طریق وب سایت Apple Beta می توانند آن ها را دریافت کنند. انتشار هشتمین نسخه آزمایشی پس از نسخه هفتم که در 7 آوریل و نسخه ششم که در 31 مارس انجام شده است. اولین سخه آزمایشی از iOS و 14.5 iPadOS هم اول فوریه منتشر شد.

شماره ساخت هشتمین نسخه آزمایشی از iOS و 14.5 iPadOS ، عبارت 18E5199a می باشد. تغییر و ویژگی اصلی iOS و iPadOS 14.5 ، ویژگی شفافیت ردیابی اپلیکیشن است. تغییرات دیگر شامل :

  • پشتیبانی از دسته های PlayStation 5 و Xbox Series X
  • باز شدن قفل Face ID توسط ساعت اپل
  • پشتیبانی AirPlay 2 برای +Apple Fitness
  • بیش از 200 ایموجی جدید
  • اصلاحات Apple Music
  • اضافه شدن دو صدای انگلیسی به Siri که باعث می شود صدای پیش فرض Siri هنگام راه اندازی ، صدای زن نباشد

همانطور که می دانید با نصب نسخه های آزمایشی ، امکان از دست رفتن اطلاعات یا سایر مشکلات وجود دارد. اپل هم به کاربران توصیه می کند که نسخه های آزمایشی را بر روی دستگاه های اصلیشان نصب نکنند. کاربران باید نسخه آزمایشی را روی دستگاههای ثانویه یا غیرضروری نصب کنند. همچنین قبل از به روزرسانی مطمئن شوند که از اطلاعات مهم ، نسخه پشتیبان گرفته اند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*