تعداد بازیکنان بازی Apex Legends از ۱۰۰ میلیون عبور کرد


Matin 26 فروردین 1400 3 دقیقه مطالعه
iOS 14

در اوایل سال ۲۰۱۹ بود که شرکت الکترونیک آرتز بازی بتل رویال رایگان Apex Legends را در اختیار گیمرها قرار داد و تاکنون این عنوان توانسته محبوبیت بسیاری را در میان بازیکنان بدست آورد.

این بازی از نظر فنی در دنیای بازی Titanfall استودیو Respawn Entertainment روایت می‌شود. حال به تازگی از طریق توییتر رسمی این عنوان، اعلام شده است که بازی مذکور اکنون از آستانه بیش از ۱۰۰ میلیون بازیکنان عبور کرده است. این بازی از آنجایی که رایگان بوده، بدیهی است طرفداران فراوانی داشته باشد، البته باید خاطرنشان کرد شرکت EA پرداخت درون برنامه‌ای را فعال کرده تا چندان با یک بازی رایگان رو به رو نباشد.

Apex Legends در حال حاضر روی پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و رایانه شخصی در دسترس است.

پس از اینکه بارها منابع خبری مختلف و شایعات و گزارش‌های مختلف خبر از عرضه نسخه نینتندو سوئیچ Apex Legends می‌دادند، بالاخره کمپای الکترونیک آرتز و استودیو ریسپاون عرضه این عنوان را تایید کردند. نسخه نینتندو سوئیچ این بازی سه شنبه هفته آینده، مورخ ۱۹ام اسفنده (۹ مارس ۲۰۲۱) عرضه می‌شود.

در همین راستا، امروز استودیو ریسپاون تریلر کوتاهی از گیم‌پلی بازی Apex Legends روی نینتندو سوئیچ منتشر کرد. با توجه به تریلر بازی می‌توان گفت این عنوان بسیار خوب برای سخت‌افزار سوئیچ پورت شده و ظاهرا عملکرد فنی بازی مناسب خواهد بود.

یکی از طرفداران از کارگردان بازی Apex Legends درباره نسخه نینتندو سوئیچ سوال کرده و آقای Chad Grenier در صفحه توئیتر شخصی خود اعلام کرده “خیلی زود” اخبار بیشتری در این باره خواهیم شنید. احتمال می‌رود نمایش جدید فصل هشتم بازی روی پلتفرم نینتندو سوئیچ ضبط شده باشد.
در حال حاضر هیچ اظهار نظر قطعی نمی‌شود در این باره کرد و باید منتظر واکنش رسمی سازندگان باشیم.

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*