عکس های منتشر شده از مدل جدید آیفون 13Pro ، ناچ کوچکتر و بدنه ضخیم تر را نشان می دهند


امید دلیری 26 فروردین 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

عکس های منتشر شده از مدل جدید آیفون 13Pro ، ناچ کوچکتر و بدنه ضخیم تر را نشان می دهند. گزارشی جدید اطلاعات تازه ای را در مورد آیفون پرچمدار 2021 ارائه می دهد. این گزارش ادعا می کند که این گوشی دارای ناچ کوچکتر و بدنه کمی ضخیم تر نسبت به آیفون 12Pro می باشد.

بازار داغ شایعات قبل از معرفی محصولات اپل

91Mobiles گزارش می دهد که آیفون 13Pro ، همان طراحی سال گذشته آیفون 12 را خواهد داشت. عکس های ارائه شده توسط این سایت ، دستگاهی را با کناره های تخت ، قسمت برآمده دوربین عقب و صفحه نمایشی با لبه نازک نشان می دهد. تنها تغییراتی که میبینیم ، ناچ کوچکتر و انتقال اسپیکر بالای گوشی را به بالای ناچ می باشند. چندی پیش سایت ژاپنی Mac Otakara تصاویری از ماکت آیفون 13 منتشر کرد که مشابه تصاویر جدید می باشند.

شایعات قبلی هم نشان می داد که اپل اسپیکر بالای گوشی را به بالای ناچ منتقل کرده است. یعنی بالاتر از تجهیزات مهم تصویربرداری مانند دوربین جلو و مادون قرمز. این اقدام باعث انتقال قطعه ی صوتی گوشی به لبه ی بالایی آن می شود. تغییر دیگر این است که این گوشی بدنه ضخیم تری نسبت به نسل قبل خود دارد. ظاهراً ضخامت آیفون 13Pro حدود 0.2 میلی متر بیشتر از آیفون 12Pro است. تغییر دیگری که 91Mobiles حدس می زند ، امکان وجود باتری بزرگتر می باشد.

بر گزارش های قبلی تحلیلگر Ming-Chi Kuo ، اپل قصد دارد در سال 2021 به سمت باتری های LCP که فضای کمتری اشغال می کنند مهاجرت کند. هرچند مشخص نیست که این فناوری جدید چگونه بر ابعاد سلول باتری تأثیر می گذارد. همچنین مشخص نیست که در آیفون 13Pro از این باتری استفاه شود یا نه. سایت 91Mobiles نسبت به بازی شایعات اپل ، نسبتاً تازه کار است و سابقه قابل توجهی در پیش بینی جزئیات ندارد. با این حال گفته می شود این وبسایت اطلاعات دقیقی درباره آیپد Air 2020 ارائه داده است.

 

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*