اولین قسمت سریال Lisey’s Story در تاریخ 4 ژوئن در +Apple TV پخش می شود


امید دلیری 26 فروردین 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اولین قسمت سریال Lisey’s Story در تاریخ 4 ژوئن در +Apple TV پخش می شود. این سریال بر اساس رمانی به همین اسم اثر Stephen King منتشر می شود.

در این سریال Julianne Morre به عنوان شخصیت Lisey و Clive Owen به عنوان شوهر وی بازی خواهند کرد. سریال Lisey’s Story به کارگردانی Pablo Larrain ساخته شده و توسط J.J. Abrams’ Bad Robot Productions و Warner Bros تولید شده است. اپل تی وی اعلام کرده است که پخش هشت قسمت اول آن از 4 ژوئن آغاز می شود.

کتابی که سریال Lisey’s Story بر اساس آن ساخته می شود ، کتابی پرفروش بوده است. به گزارش Vanity Fair ، استیون کینگ می گوید که کتاب او از ازدواج 50 ساله او با همکار رمان نویسش Tabitha King الهام گرفته است. Stephen King گفت : من می خواستم در مورد ازدواج ، ازدواج طولانی صحب کنم. در مورد افراد مشهور و جنبه های عمومی و جنبه های زندگی خصوصی و درب بین این دو جهان صحبت کنم. وی ادامه داد: می خواستم بگویم که بودن با شخصی که مشهور است ، می تواند آنقدر درخشان باشد که تمایل به تاریک کردن افراد نزدیک خود را داشته باشید. اما Tabitha مسئول بسیاری از کارها و موفقیت های من است و در طول سال های بسیار از من حمایت کرده است. Stephen King گفت: این یک نامه عاشقانه به او نیست. زیرا این برای من کمی شرم آور است و برای او هم بسیار شرم آور خواهد بود. اما مطمئناً همه آنچه که من در تمام تجربه خود در ازدواج می دانم مثبت بوده است.

سریال Lisey’s Story به همان اندازه که یک داستان عاشقانه است ، هیجان انگیز هم است. Pablo Larrain به دلیل آمیزه ای از واقعیت و ماورا طبیعی بودن این داستان برای کارگردانی انتخاب شد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*