حالت The Mercenaries برای بازی Resident Evil Village تایید شد


Matin 27 فروردین 1400 3 دقیقه مطالعه
iOS 14

شرکت کپ‌کام (Capcom) به صورت رسمی اعلام کرد که بازی Resident Evil Village از حالت The Mercenaries برخوردار خواهد بود.

The Mercenaries یکی از مشهورترین حالت‌های سری بازی‌های Resident Evil به شمار می‌رود. این حالت اولین بار در عنوان Resident Evil 3 معرفی شد. موفقیت این حالت موجب شد تا کپکام از آن در برخی از نسخه‌های بعدی این مجموعه استفاده کند. این بخش محبوب در جدیدترین نسخه از این سری یعنی بازی Resident Evil Village نیز قرار خواهد داشت.

در حالت The Mercenaries بازی‌بازان از منطقه‌ای به منطقه‌ی دیگر منتقل می‌شوند و با گروه‌های دشوارتری از دشمنان مبارزه خواهند کرد. بین هر منطقه، شما می توانید با یک تاجر ملاقات کنید و از ارزی که به دست آورده‌اید استفاده کنید. شما می‌توانید سلاح‌های جدید بخرید و یا اینکه آن‌ها را ارتقا دهید. همچنین این بار در Resident Evil Village قابلیت‌های جدیدی از جمله افزایش قدرت، توانایی آسیب بیشتر به دشمنان با سلاح‌های خاص، افزایش سرعت حرکت و موارد دیگر وجود دارد که همگی قابل ارتقا هستند.

بازی Resident Evil Village در تاریخ ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ (۷ مه ۲۰۲۱) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس، سری اس، سرویس گوگل استیدیا و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. در پایان می‌توانید تریلر معرفی حالت The Mercenaries را مشاهده و یا دانلود کنید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*