تاریخ انتشار نسخه‌ی رایانه‌های شخصی Days Gone اعلام شد


Matin 27 فروردین 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

شرکت سونی و استودیوی بند (Bend Studios) تاریخ انتشار نسخه‌ی رایانه‌های شخصی Days Gone را اعلام کردند. این بازی در تاریخ ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ (۱۸ مه ۲۰۲۱) از طریق فروشگاه استیم و اپیک گیمز برای پلتفرم مذکور منتشر خواهد شد.

نسخه‌ی رایانه‌های شخصی Days Gone با قیمت ۵۰ دلار قابل خرید است. همچنین این نسخه دارای یک حالت + New Game، یک حالت بقا، یک حالت چالشی و چند پوسته‌ی مختلف از موتور سیکلت است. در عین حال، این نسخه از مانیتورهای Ultra Wide، نرخ فریم آزاد و جلوه‌های بصری بهبود یافته پشتیبانی می‌کند. این بازی اثری در سبک اکشن ماجراجویی جهان باز محسوب می‌شود که داستان موتورسواری به نام Deacon St. John را در جهانی که گرفتار یک پاندمی است، روایت می‌کند. این بازی در حال حاضر بر روی پلی‌استیشن ۴ در دسترس است. در پایان می‌توانید تریلر جدید منتشر شده از این بازی را مشاهده و یا دانلود کنید.

همان‌طور که می‌دانید، برخی از عناوین انحصاری پلی‌استیشن ۴ با بهبودها و ارتقاهایی برای کنسول نسل جدید سونی، یعنی پلی‌استیشن ۵ عرضه می‌شوند. در همین راستا، به‌تازگی جزئیاتی از نحوه‌ی اجرای بازی Days Gone برروی پلی‌استیشن ۵ ارائه شده است.

طبق اطلاعاتی که استودیوی بند (Bend) منتشر کرده است، بازی Days Gone در پلی‌استیشن ۵ برروی رزولوشن ۴K پویا و نرخ تا ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود. به لطف وجود درایو SSD، مدت‌زمان بارگذاری بازی برروی این کنسول بسیار سریع خواهد بود.

بازی Days Gone در سال گذشته منتشر شد و گرچه از مشکلاتی رنج می‌برد، اما توانست آمار فروش خوبی را ثبت نماید. استودیوی بند با عرضه‌ی محتوای پس از انتشار به خوبی از این بازی پشتیبانی کرده و گزینه‌های مانند New Game Plus و درجه‌ی سختی و چالش‌های هفتگی جدید را برای آن اضافه کرده است.

استودیوی بند در حال حاضر برروی ساخت یک پروژه‌ی AAA تمرکز کرده است. این احتمال وجود دارد که نسخه‌ی دوم بازی Days Gone در دست توسعه باشد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*