آپدیت جدید PlayStation 5 قابلیت انتقال بازی‌ها به هارد اکسترنال را اضافه می‌کند


Matin 28 فروردین 1400 4 دقیقه مطالعه
iOS 14

شرکت Sony اعلام کرده که فردا کاربران کنسول PlayStation 5 بروزرسانی بزرگی دریافت خواهند کرد که قابلیت‌های مختلفی از جمله امکان انتقال بازی‌ها به هارد اکسترنال را در بر خواهد داشت.

 

افرادی که حافظه کمی در اختیار دارند، حالا می‌توانند از این طریق بازی‌های خود را در هارد اکسترنال ذخیره کنند. به گفته سونی، به دلیل اینکه بازی‌های پلی استیشن 5 به شکلی طراحی شده‌اند که از SSD سریع کنسول بهره ببرند، امکان اجرای بازی‌های PS5 از روی هارد اکسترنال وجود ندارد. Sony تأیید کرد که همچنان بر روی قابلیت پشتیبانی از M.2 SSD کار می‌کند، اما هنوز تاریخ مشخصی را اعلام نکرده است.

پشتیبانی از قابلیت Share Play بین نسلی نیز از دیگر ویژگی‌های قابل توجه آپدیت جدید PlayStation 5 است. از این طریق، بازیکنان پلی استیشن 5 می‌توانند صفحه نمایش خود را با بازیکنان پلی استیشن 4 به اشتراک بگذارند. همچنین امکان جابجا کردن کنترلر و یا اضافه کردن یک کنترلر دیگر برای بازی‌های Co-op به‌شکل مجازی بین دو کاربر نیز وجود دارد.

علاوه بر این، منوی Game Base نیز بهبودهایی را دریافت می‌کند. امکان جابجایی آسان بین پارتی‌ها و دوستان فراهم خواهد شد و بازیکنان می‌توانند اعلامیه‌های (Notifications) هر پارتی را به‌طور مجزا فعال یا غیرفعال کنند. در چت‌های صوتی درون بازی نیز قابلیت تنظیم بلندی صدای تک تک بازیکنان به‌طور مجزا افزوده می‌شود.

قابلیت مهم دیگر آپدیت، اضافه شدن یک بخش شخصی‌سازی جدید برای اسکرین شات و ویدئوکلیپ‌های تروفی‌هاست. شما از حالا می‌توانید به‌طور خاص مشخص کنید که دریافت تروفی در چه سطحی (مانند گلد یا پلاتینوم) به ذخیره شدن عکس یا ویدئو منجر شود. همچنین قابلیت پیش دانلود آپدیت بازی‌ها هنگامی که کنسول در حالت رست مود قرار دارد نیز اضافه شده که کاربران باید برای بهره‌گیری از آن، گزینه دانلود اتوماتیک را در تنظیمات کنسول فعال کنند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*