افشاکنندگان می گویند AirPods 3 و Apple Pencil 3 آماده عرضه می باشند


امید دلیری 28 فروردین 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

افشاکنندگان می گویند AirPods 3 و Apple Pencil 3 آماده عرضه می باشند. اطلاعات فاش شده در شبکه های اجتماعی چین حاکی از آن است که AirPods 3 و Apple Pencil 3 آماده انتشار هستند یا به زودی آماده می شوند.

این اطلاعات از منبع جدیدی به نام Uncle Pan Pan در وب سایت رسانه های اجتماعی چینی Weibo نشات گرفته است. اگرچه این افشاکننده فاقد سابقه در افشای این مدل اطلاعات است . اما تصویری که به اشتراک گذاشته شده است شبیه سایر تصاویر منتشر شده از AirPods 3 می باشد.

شایعات حاکی از آن است که AirPods 3 ممکن است نکات قابل تغییری داشته باشد. اما جدیدترین تصویر فضای مناسبی برای چنین ادعایی ندارد. اپل تاکنون از یک رویکرد کاملاً متناسب و استاندارد در AirPods استفاده کرده است. بنابراین احتمالاً تغییری در آن ایجاد نخواهد کرد. AirPods جدید ممکن است دارای ساقه کوتاه تر و SoC جدید باشد. قبلا گفته شده بود که این محصول دارای یک سیستم یکپارچه جمع و جورتر (SiP) باشد.مشابه آنچه در نسخه Pro استفاده شده. SiP این امکان را می دهد که بسیاری از ویژگی های صوتی در یک قالب کوچکتر ادغام شوند.

تصویر لو رفته از AirPods 3 ، تنها خبر جالب وبسایت Weibo نیست. این وبسایت همچنین ادعا می کند که اپل در حال آماده سازی برای تولید نسل سوم Apple Pencil است. انتظار می رود اپل آیپد Pro جدید را در جریان رویداد خود معرفی کند. بنابراین معرفی یک Apple Pencil جدید برای این رویداد منطقی است. اما هنوز هیچ اطلاعات قابل توجهی در رابطه با مداد به روز اپل وجود ندارد.

به نظر می رسد اپل دستگاه های زیادی را برای رویداد فصل بهار خود آماده کرده و می تواند تعداد آنها را رونمایی کند. انتظار می رود دریاب های AirTags ، آیپد جدید و احتمالاً iMac جدید 24 اینچی معرفی شوند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*