انیمیشن Blush اولین همکاری +Apple TV و Skydance Animation خواهد بود


امید دلیری 28 فروردین 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

انیمیشن Blush اولین همکاری +Apple TV و Skydance Animation خواهد بود. اپل تی وی این انیمیشن را به عنوان اولین همکاری بین آن ها و Skydance Animation معرفی کرده است. این انیمیشن کوتاه به عنوان اولین محتوای قرارداد چندساله Skydance Animation با اپل پخش می شود.

انیمیشن Blush داستان یک فضانورد گیر افتاده در یک سیاره متروک را دنبال می کند. او پس از سقوط در یک سیاره متروکه ، شانس هایی برای زنده ماندن پیدا می کند. هنگامی که یک مهمان فضایی از راه می رسد ، آن فضانورد لذت ساخت یک زندگی جدید را کشف می کند. او متوجه می شود که جهان یک نجات حیرت انگیز را تحویل داده است.

این انیمیشن کوتاه توسط Joe Mateo ، فیلم سازی که برنده جایزه Emmy هم هست ، نوشته و کارگردانی شده است. اپل می گوید داستان Joe Mateo ، سفر شخصی عمیق او در بهبودی ، امید و لحظات غیر قابل انکار انسانی است که توسط عشق نجات یافته است. Heather Schmidt Feng Yanu به عنوان تهیه کننده انیمیشن Blush فعالیت خواهد کرد. او در انیمیشن های Toy Story و Cars هم حضور داشته است. John Lasseter هم به عنوان تهیه کننده اجرایی فعالیت می کند.

انیمیشن Blush به چند انیمیشن دیگر که قرار است برای اولین بار در +Apple TV پخش شوند ، می پیوندد. از جمله دو انیمیشن Luck و Spellbound که ساخته John Lasseter می باشند. همچنین انیمیشن Wolfwalkers که نامزد دریافت جایزه اسکار شد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*