PS5 رکورد سریع‌ترین فروش کنسول در تاریخ آمریکا را در اختیار دارد


Matin 28 فروردین 1400 3 دقیقه مطالعه
iOS 14

طبق گزارش NPD Group برای مارس ۲۰۲۱، نینتندو سوییچ موفق شد تا از نظر فروش دلاری و تعداد دستگاه‌های فروخته شده به پرفروش‌ترین کنسول این ماه در آمریکا تبدیل شود. این در حالی است که آمار مربوط به کل سه ماهه‌ی اول سال نشان می‌دهد که نینتندو سوییچ و پلی‌استیشن ۵ به ترتیب پرفروش‌ترین کنسول‌های آمریکا از نظر تعداد دستگاه‌های فروخته شده و فروش دلاری بوده‌اند.

 

گزارش مارس ۲۰۲۱ NPD Group که به تازگی منتشر شده است، نشان می‌دهد که فروش سخت افزار در آمریکا همچنان به رشد سالانه‌ی خود ادامه می‌دهد. فروش دلاری سخت افزار‌های بازی نسبت به مارس سال گذشته ۴۷ درصد افزایش داشته و با رسیدن به رقم ۶۸۰ میلیون دلار، رکورد جدیدی را ثبت کرده است. همچنین اطلاعات جدیدی از فروش کنسول‌های PS5 و نینتندو سوییچ نیز منتشر شده است که عملکرد عالی آن‌ها را نشان می‌دهد.

 

علاوه بر این، حالا PS5  رکورد سریع‌ترین فروش کنسول از نظر دستگاه‌های فروخته شده و فروش دلاری در تاریخ آمریکا را نیز به نام خود ثبت کرده است؛ آن هم در حالی که تنها پنج ماه از عرضه‌ی محصول محبوب می‌گذرد. طبق اطلاعات منتشر شده از سوی سونی در ماه فوریه، این شرکت در سال گذشته ۴/۵ میلیون دستگاه پلی‌استیشن ۵ را به فروشگاه‌ها و خرده فروشی‌ها ارسال کرد. اگرچه سونی فروش ۷/۶ میلیون دستگاه را تا انتهای سال مالی جاری پیش بینی کرده، اما ممکن است شاهد فروش بیشتر پلی‌استیشن ۵ باشیم.

 

طبق آخرین آمار منتشر شده، کنسول فوق‌العاده‌ی پلی‌استیشن ۵ موفق شد در دومین ماه متوالی به عنوان پرفروش‌ترین کنسول کشور انگلستان انتخاب شود و با توجه به محبوبیت بالای این محصول، موفقیت‌های تجاری شرکت سونی ادامه خواهد داشت.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*