اطلاعاتی از نحوه‌ی اجرای Resident Evil Village در پلتفرم‌های مختلف


Matin 29 فروردین 1400 4 دقیقه مطالعه
iOS 14

کپ‌کام (Capcom) در جریان رویداد اخیر مخصوص بازی Resident Evil: Village، جزئیات کاملا جدیدی را از این بازی منتشر کرد. از نمایش یک تریلر گیم‌پلی جدید و اعلام تاریخ انتشار دومین دموی این بازی گرفته، تا تایید حالت The Mercenaries برای آن. حال در ادامه‌ی این روند، کپ‌کام اطلاعاتی را از وضوح تصویر و نریخ فریم اجرای این بازی روی پلتفرم‌های مختلف منتشر کرد.

پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌باکس سری ایکس، قادر به اجرای Resident Evil: Village با وضوح ۴K، نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه و قابلیت HDR خواهند بود، با این حال اگر از قابلیت رهگیری پرتو استفاده کنید، این مقدار به وضوح ۴K، نرخ ۴۵ فریم بر ثانیه و قابلیت HDR کاهش خواهد یافت. همین‌طور بر روی ایکس‌باکس سری اس هم این بازی با وضوح ۱۴۴۰P و نرخ ۴۵ فریم بر ثانیه و با قابلیت HDR اجرا می‌شود که در صورت استفاده از قابلیت رهگیری پرتو، نرخ فریم به ۳۰ فریم بر ثانیه کاهش خواهد یافت.

در ایکس‌باکس وان ایکس و پلی‌استیشن ۴ پرو، شاهد اجرای این عنوان با وضوح ۱۰۸۰P و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه، و یا وضوح ۴K با نرخ ۴۵ فریم بر ثانیه و با قابلیت HDR خواهیم بود. این درحالی است که پلی‌استیشن ۴ این بازی را با وضوح ۹۰۰P و نرخ ۴۵ فریم بر ثانیه اجرا خواهد کرد. در این میان، در نسخه‌ی ایکس‌باکس وان که پایین‌تر از سایرین قرار می‌گیرد، بازی موردبحث با وضوح  ۹۰۰P و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد. گوگل استادیا هم این بازی را با وضوح ۱۰۸۰p و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه و یا وضوح dynamic 4K و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه در دسترس قرار خواهد داد.

عنوان Resident Evil: Village در تاریخ ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ (۷ می ۲۰۲۱) برای همه‌ی پلتفرم‌ها عرضه خواهد شد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*