جزئیاتی از به‌روزرسانی بعدی بازی Genshin Impact


Matin 29 فروردین 1400 4 دقیقه مطالعه
iOS 14

به تازگی استودیوی miHoYo، جزئیات زیادی از جدیدترین به‌روزرسان بازی اکشن و نقش‌آفرینی Genshin Impact که شامل زمان انتشار و محتویات جدید می‌شوند را منتشر کرده است.

طبق اطلاعات منتشر شده، به‌روزرسان ۱٫۵ بازی Genshin Impact قرار است در تاریخ ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ (۲۸ آوریل ۲۰۲۱ میلادی) در دسترس علاقه‌مندان قرار گیرد. این به‌روزرسان که تحت عنوان Beneath the Light of the Jadeite شناخته می‌شود، قرار است محتوای گوناگون به مانند سیاه‌چاله‌‌های سرشار از جوایز ارزشمند، دشمنان چالش برانگیز، باس‌فایت‌های جدید و دو شخصیت داستانی را به همراه داشته باشد. همچنین کاربران کنسول پلی‌استیشن ۵ قادر خواهند بود قابلیت پشتیبانی از Native PS5 را دریافت کرده و از کیفیت بالای بافت‌ها به همراه رزولوشن ۴K لذت ببرند.

‌به‌‌روزرسان ۱٫۵ بازی Genshin Impact بازی‌کنان را با ماجراجویی‌های Zhongli همراه خواهد کرد و در کنار آن به معرفی دو شخصیت جدید به نام‌های Eula و Yanfei خواهد پرداخت. شخصیت اول یعنی Eula که یک مبارز ۵ ستاره به شمار می‌آید، از یک شمشیر جادویی برای مبارزات استفاده خواهد کرد و از قابلیت Cryo Vision نیز برخوردار است. شخصیت دوم که همان Yanfei به شمار می‌آید، در واقع یک مبارز ۴ ستاره بوده و در استفاده از Pyro در حملات Charged Attack تخصص دارد. علاوه بر موارد فوق، استودیوی miHoYo اعلام کرد که رویدادهای Hangout جدید به همراه Trounce Domain و Azhdaha نیز در به‌روزرسان بعدی بازی Genshin Impact اضافه خواهند شد.

با دریافت به‌روزرسان جدید، بازی‌کنان می‌توانند به سرزمین Teyvat سفر کرده و خانه‌ی خود را در آن‌ بسازند. برای این کار، بازی‌کنان باید یک Serenitea Pot را خریداری کرده تا در نهایت بتوانند در یک منطقه‌ی خاص از قلمرو Teyvat به ساخت خانه‌هایی به سبک Mondstadt یا Liyue بپردازند. همچنین بازی‌کنان می‌توانند انتظار اضافه شدن چالش‌های فصلی منحصر به فرد و رویدادهای جذاب را داشته باشند.

بازی Genshin Impact هم‌اکنون بر روی پلتفرم گوشی‌های هوشمند اندروید و iOS، رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ۵ در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*