به روز رسانی برای بازی Nier: Automata روی استیم بعد از چهار سال


Matin 30 فروردین 1400 3 دقیقه مطالعه
iOS 14

با گذشت حدود چهار سال از انتشار بازی Nier: Automata که یک بازی نقش آفرینی است، بالاخره اسکوئر انیکس اعلام کرده برای نسخه پی سی این بازی روی استیم یک پچ به روز رسانی در راه است. این اعلامیه عجیب و مبهم اولین بار در حساب توییتر بازی منتشر شده است. در توییت گفته شده «پچ به روز رسانی بازی در حال توسعه است.»

 

این بازی از زمان انتشار در سال 2017 روی پی سی خود را بسیار ضعیف نشان داده است. پشتیبانی ناکافی و ضعیف، کنترل‌های عجیب و ناجور بر روی ماوس و کیبورد، نرخ فریم غیرقابل تغییر و سایر باگ‌ها و کرش‌ها از معایب این بازی است.

 

بجز یک پچ که مشکلات اولیه با کارت‌های AMD را برطرف می‌کرد، یک به روز رسانی عمده هرگز برای این بازی عرضه نشده است. هرچند که در نهایت یک ورژن مود شده از آن منتشر شد که مشکلات را حل می‌کرد. این بازی فوق‌العاده است، و شرم‌آور است که بهترین بازی اکشن سال 2017 از دیدگاه ما انقدر ناامید‌کننده عمل می‌کند.

 

پس ازینکه ایکس باکس گیم پس مشکلات زیادی از نسخه پی ‌سی این بازی را برطرف کرد، نسخه ارائه شده در استیم دوباره مورد آماج انتقاد قرار گرفت. البته حتی نسخه ارائه شده در گیم پس هم خرابی‌های خودش را داشت. با این حال این مسأله هم مانع بازیکنان در بیان دیدگاه‌هایشان نسبت به نسخه استیم نشد و آن‌ها همچنان خواستار نسخه‌ای در استیم بودند که بتواند با حداقل تعمیرات موجود در نسخه گیم ‌پس برابری کند.

قرار بود مجموعه دیگری از سری بازی‌های Nier به نام Nier Replicant در سال گذشته منتشر شود که هنوز خبری از آن در دسترس نیست.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*