معرفی رسمی بازی Apex Legends برای موبایل


Matin 1 اردیبهشت 1400 4 دقیقه مطالعه
iOS 14

بازی Apex Legends حالا حدود دو سال می‌شود که منتشرشده است و در این مدت، توانسته که از تعداد زیادی از رقبای باسابقه‌ی خود پیشه بگیرد و به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین بازی‌های سبک بتل رویال شناخته شود. Apex Legends به‌زودی وارد فصل نهم می‌شود و محتویات هیجان‌انگیز زیادی را از بازی محبوب دیگر شرکت Respawn Entertainment، یعنی Titanfall برای طرفداران تدارک دیده است تا محبوبیت خود را حتی بیشتر هم کند. خبر خوب برای بازیکنان موبایل این است که AL هم مانند خیلی از بازی‌های هم سبک خود مثل Fortnite و PUBG، برای گوشی‌های هوشمند هم عرضه خواهد شد تا از طریق این پلتفرم پرطرفدار تعداد بازیکنان خود را گسترش دهد.

البته مدت زیادی است که اخبار مختلفی حول انتشار این بازی برای گوشی‌های موبایل می‌شنویم ولی این موضوع حالا شکلی رسمی به خود گرفته است. سازندگان به‌تازگی اعلام کردند که نسخه‌ی گوشی‌های هوشمند این بازی تحت عنوان AL Mobile منتشر خواهد شد و نسخه‌ی بتای آن، ابتدا در دسترس بازیکنان هند و فیلیپین قرار می‌گیرد سپس رفته‌رفته در کشورهای دیگر هم عرضه می‌شود. Apex Legends Mobile را نباید به‌عنوان یک پورت ساده در نظر گرفت چراکه نسخه‌ای کاملاً جدید و جدا از بازی‌های دیگر این فرنچایز است درنتیجه هیچ‌گونه قابلیت کراس پلی با رایانه‌های شخصی و کنسول‌های دیگر برای این نسخه وجود ندارد؛ البته خود استودیوی Respawn Entertainment این بازی را توسعه داده است.

تا به امروز بازی‌های بتل رویال زیادی برای گوشی‌های موبایل عرضه‌شده‌اند و اکثر آن‌ها هم به موفقیت‌های قابل‌توجهی دست‌یافته‌اند؛ حال با توجه به محبوبیت حال حاضر AL و اعتمادبه‌نفس بالای سازندگان نسبت به نسخه‌ی موبایل آن، انتظار می‌رود که این بازی هم با استقبال بالایی روبرو شود. تاریخ دقیق انتشار Apex Legends Mobile هنوز مشخص نیست اما نسخه‌های دیگر این بازی هم‌اکنون برای پلتفرم‌های PlayStation 4، Xbox One، PC و نینتندو سوییچ در دسترس هستند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*