اطلاعاتی که از فصل ۷ چپتر ۲ Fortnite می دانیم


Matin 2 اردیبهشت 1400 6 دقیقه مطالعه
iOS 14

فصل 6 چپتر 2 بازی Fortnite در حال حاضر درحال اجرا است، اما ما چه انتظاری از فصل 7 چپتر 2 می‌توانیم داشته باشیم؟ چه زمانی فصل 7 فورتنایت شروع می‌شود؟ این سوالی است که بعضی از بازیکنان در حال پرسش آن هستند. جدا از اینکه فصل فعلی تنها چند هفته است که آغاز شده، این پرسش با گذر زمان بیشتر و بیشتر مطرح شده است. با توجه به اینکه بازی از ساختاری نسبتا ثابت در هر فصل به سمت ساختاری ناپایدار حرکت کرده و مدت زمان هر فصل غیرقابل تشخیص شده ‌است.

چه زمانی فصل 7 Fortnite شروع می‌شود؟

در طول چپتر 1 هر فصل فورتنایت به طور معمول 10 هفته طول می‌کشید. اگرچه این مدت زمان در چپتر 2 طولانی‌تر شد، اغلب یک یا دو هفته به انتهای فصل اضافه می‌شد. اما به لطف تاخیرهای گوناگون فصل 2 چپتر 2 در نهایت تا 17 هفته نیز به طول انجامید! پس از آن به فصل سوم تنها 10 هفته همانطور که برنامه‌ریزی شده بود، تخصیص داده شد اما فصل چهارم 14 هفته و فصل پنجم نیز 15 هفته طول کشیدند، به همین‌خاطر پیش‌بینی دقیق مدت زمان هر فصل در چپتر 2 مقداری سخت شده‌است.

طبق گفته وبسایت اپیک بتل‌پس پرایمال کنونی تا دوشنبه 17 خرداد 1400 (7 ژوئن 2021) ادامه خواهد داشت. در صفحه بتل‌پس داخل بازی نیز نوشته شده «فصل 6 چپتر 2 تا هشتم ژوئن» که باید تاریخ شروع فصل 7 فورتنایت را دوشنبه هفتم ژوئن 2021 معین کند.

اگرچه دور از ذهن است که شروع فصل جدید از دوشنبه باشد و انتظار می‌رود که تاریخ شروع را با تاخیر در اواخر هفته قرار دهند. این تاریخ‌ها طول مدت چپتر 2 فصل 6 را حدود 12 هفته تعیین می‌کنند. بنابراین به نظر می‌رسد که اپیک برای کوتاه‌تر کردن فصول فورتنایت نسبت به چند فصل قبل، برنامه‌هایی در نظر دارد.

fortnite

بزرگترین تغییر فصل 7 فورتنایت چه چیزی خواهد بود؟

هنوز مدت زیادی تا شروع فصل جدید در پیش داریم و انتظار جزئیات رسمی درباره تغییراتی که در فصل جدید اتفاق خواهند افتاد را به این زودی‌ها نداریم. ما می‌دانیم که فصل فعلی با توجه به عواقب واقعه زیرو پوینت و تبدیل چندین منطقه به پرایمال (پارینه‌سنگی) تغییر می‌کند اما باید دید همه‌ی این‌ها تا چه مقدار باقی خواهند ماند.

بتل‌پس فصل 7 Fortnite چقدر برای شما هزینه خواهد داشت؟

اگر بخواهید بتل‌پس فصل 7 فورتنایت را داشته باشید تا بتوانید همه جوایز اضافی‌ای که به شما ارائه می‌کند را دریافت کنید، باید 950 وی‌باکس (V-Bucks) برای خرید آن خرج کنید. کوچک‌ترین بسته وی‌باکس شامل 1000 وی‌باکس است که در حال حاضر خرید آن حدود 8 دلار برای شما هزینه دارد. همین مقدار برای خرید بتل‌پس نیز کافی است.

اگر برای شروع نیاز به کمک دارید و می‌خواهید 25 ردیف از بتل‌پس نیز به همراه خود بتل‌پس دریافت کنید، می‌توانید بسته بتل‌پس را ارتقا داده و سپس آن را خریداری کنید که در حال حاضر 2800 وی‌باکس هزینه خواهد داشت. این بسته با حدود 20 دلار قابل دریافت است که معادل 2500 وی‌باکس (300 وی‌باکس کمتر) خواهد بود. این بسته دقیقا تمام چیزی است که شما برای شروعی پیشتاز نسبت به بقیه بازیکنان نیاز خواهید داشت.

چه چیزهایی در بتل‌پس فصل 7 فورتنایت خواهد بود؟

هنوز برای گفتن این‌که چه چیزهایی در بتل‌پس فصل 7 فورتنایت خواهد بود بسیار زود است. ما قبلا یک مجموعه کامل از ابرقهرمانان مارول (Marvel) شامل Thor، She-Hulk، Groot، Storm، Doctor Doom، Mystique، Iron Man و Wolverine و بعد از آن Mandalorian و Baby Yoda را از استار وارز (Star Wars) در بتل‌پس داشته‌ایم و اکنون نیز Lara Croft یکی از ستاره‌های جذاب این فصل است. باید صبر کنیم و ببینیم زمینه اصلی بتل‌پس فصل بعد چه چیزی خواهد بود.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*