بازی Warhammer: Vermintide 2 موقتا بر روی استیم رایگان شد


Matin 3 اردیبهشت 1400 3 دقیقه مطالعه
iOS 14

به مناسب عرضه‌ی به‌روزرسان Chaos Wastes بازی Warhammer: Vermintide 2، استودیوی فت‌شارک (Fatshark)، توسعه‌دهنده‌ی بازی، تصمیم گرفته تا این عنوان را موقتا بر روی استیم رایگان کند.

 

از امروز تا یکشنبه قادر خواهید بود تا بازی Warhammer: Vermintide 2 را به صورت رایگان بر روی استیم تجربه کنید. این مهم به سبب عرضه‌ی به‌روزرسان بزرگ Chaos Wastes است. CW یک بسته الحاقی رایگان بوده که تازگی برای Warhammer: Vermintide 2 عرضه شده است. حالت Chaos Wastes همین حالا به یکی از محبوب‌ترین حالت‌های Warhammer: Vermintide 2 تبدیل شده است. در CW بازیکنان باید خود را به Citadel of Eternity برسانند. با این حال برای رسیدن به این مکان، باید تمام ابزار و زره خود را رها کنید. طوری که انگار بازی را از ابتدا آغاز کرده‌اید.

Chaos Wastes هم‌چنین از حالت Twitch Integration هم استفاده می‌کند. در این حالت بیننده‌های یک استریم، می‌توانند با استریمر در تصمیم‌گیری همکاری کنند. همین مهم باعث شده تا Vermintide 2 در روزهای اخیر به اثر محبوبی در Twitch تبدیل شود. Warhammer: Vermintide 2 یک بازی کوآپ چهار نفره بوده که در دنیای فانتزی Warhammer جریان دارد. Vermintide 2 آخرین نسخه‌ی این سری است که دنباله‌ی مستقیم Vermintide محسوب می‌شود.

بازی Warhammer: Vermintide 2 در حال حاضر بر روی پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس سری ایکس/اس در دسترس است.

به عنوان یک بازی آنلاین ۴ نفره و عنوانی که از Left 4 Dead الهام گرفته، بدون شک Warhammer Vermintide 2 یک انتخاب ایده آل است. اگر از آن دست از گیمرهایی هستید که موفق به تجربه Warhammer End Times – Vermintide شده‌اید پس با این بازی آشنایی دارید و می‌دانید که تجربه نسخه جدید آن واجب است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*