فروش بازی Spider-Man: Miles Morales از بازی‌های The Last of Us 2 و Ghost of Tsushima در آمریکا پیشی گرفت


Matin 6 اردیبهشت 1400 4 دقیقه مطالعه
iOS 14

فروش بازی Spider-Man: Miles Morales حالا از بازی‌‌های بزرگ و انحصاری یعنی The Last of Us 2 و Ghost of Tsushima در آمریکا پیشی گرفته است. این بازی در اوایل آبان منتشر شده است و بازی‌های ناتی داگ و ساکرپانچ به ترتیب در خرداد و تیر منتشر شده‌اند. البته باید به این موضوع اشاره کنیم که بازی Spider-Man: Miles Morales بر روی دو کنسول پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 می‌فروشد.

آمار نشان می‌دهد این بازی پنجمین بازی پرفروش در 12 ماه گذشته است. در حالی که بازی‌های The Last of Us 2 و Ghost of Tsushima در رتبه‌های هفتم و هشتم هستند. در این آمار فروش که بر اساس فروش دلاری است آمده است که بازی Spider-Man: Miles Morales در دو نسخه 50 و 70 دلاری فروش رفته است و دو بازی دیگر هر دو 60 دلار بوده‌اند.

درست است که بازی‌های The Last of Us 2 و Ghost of Tsushima بازی‌های بسیار موفقی هستند اما این نتایج چشم‌های ما را به چیزهای دیگر باز می‌کند. این آمار، فروش فیزیکی و دیجیتالی را باهم بررسی کرده است و تصویر واضحی از وضعیت آمریکا برای ما آماده کرده است و این آمار بدین معناست که فروش بازی Spider-Man: Miles Morales به فروش کنسول‌های پلی استیشن 5 سونی نیز کمک کرده و در آینده بازی Marvel’s Spider-Man 2 قرار تبدیل به یکی بزرگترین موفقیت‌های سونی در آمریکا شود.

سونی توانسته با استفاده محبوبیت مارول و شخصیت‌هایش فروش این بازی را در کشور آمریکا که مهد این ابرقهرمانان است تضمین کند و البته در این میان نباید استودیو کار درست Insomniac را فراموش کنیم.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*