قابلیت استخدام NPCها در بازی Dying Light 2 وجود ندارد


Matin 7 اردیبهشت 1400 4 دقیقه مطالعه
iOS 14

استودیوی تک‌لند (Techland) اخیراً تایید کرده است که در بازی Dying Light 2 قابلیت استخدام NPC ها وجود نخواهد داشت.

در طول چند روز اخیر، اطلاعات جدید و گسترده‌ای از بازی Dying Light 2 منتشر شده‌اند. تک‌لند تاکنون اطلاعاتی از اندازه‌ی نقشه‌ی این بازی، جهان آن و همچنین نسخه‌های نسل نهمی و هشتمی را به اشتراک گذاشته است. به نظر می‌رسد در این بازی با یک دنیای عظیم مواجه هستیم، چراکه قرار است با شخصیت‌ها و NPC های مختلفی روبه‌رو شویم. با این حال، تک‌لند اعلام کرده است این شخصیت‌ها برای ماموریت‌ها و موارد دیگر قابل استخدام نیستند. البته ممکن است این ویژگی در آینده و در قالب یک به‌روزرسانی یا بسته‌ی الحاقی به بازی اضافه شود.

تایمون اسمکتالا (Tymon Smektała)، طراح ارشد Dying Light 2، در مصاحبه‌ی اخیر خود با وب‌سایت Wccftech در خصوص چگونگی تعامل بازی‌بازان با NPC ها در این بازی صحبت کرد. به صورت رسمی تایید شد که هیچ حالت Romance همانند سری Mass Effect در این بازی وجود ندارد. در حقیقت، به نظر نمی‌رسد که بازی‌بازان حتی قادر خواهند بود این شخصیت‌ها را متحدان واقعی بنامند.

اسمکتالا در این باره می‌گوید هیچ‌گونه مکانیزمی برای استخدام NPCها مانند عنوان Far Cry 5 در بازی Dying Light 2 وجود ندارد. وی در ادامه افرود زمان‌هایی وجود خواهد داشت که این شخصیت‌ها برای مدت زمان کوتاهی به مبارزه خواهند پیوست. آن‌ها برای انجام مأموریت‌های بسیار خاص با دشمنان می جنگند. اما کاربران به  قادر به تشکیل گروه مخصوص به خود در داخل بازی نخواهند بود. اگرچه این برنامه برای بازی اصلی در نظر گرفته نشده است، اما این طراح ارشد گفت که احتمال دارد در برخی از محتوای پس از انتشار Dying Light 2 بتوانند این ویژگی را ارائه دهند.

بازی Dying Light 2 در سال ۲۰۲۱ بر روی کنسول‌های ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس، سری اس، پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴ و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*