اپل پیش نمایش سریال Physical را منتشر کرد


امید دلیری 8 اردیبهشت 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل پیش نمایش سریال Physical را منتشر کرد. سریالی که داستان یک زن خانه دار مصمم را در دهه 1980 در جنوب کالیفرنیا دنبال می کند. او شروع به ساخت یک امپراتوری ایروبیک می  کند.

سریال Physical برای اولین بار در فوریه 2021 معرفی شد. اکنون پیش نمایش جدید یک دقیقه ای به عنوان یک تیزر تبلیغاتی سریع برای آشنایی بینندگان با این سریال منتشر شده است. این پیش نمایش ، شخصیت اصلی سریال به اسم Sheila را نشان می دهد. زنی که در مورد رقصنده شدن برای مقابله با نقش خود به عنوان یک خانه دار باتجربه رویاپردازی می کند. در توضیحات اپل آمده است : Sheila Rubin یک زن خانه دار بی سر و صدا در دهه 80 مستقر در ساندیگو است. او در پشت درهای بسته با شیاطین درون و صدای درونی خود می جنگد. اما وقتی او با ایروبیک آشنا می شود ، اوضاع تغییر می کند. او راهی برای توانمند سازی و موفقیت ایجاد می کند.

سریال Physical دارای 10 قسمت می باشد و به عنوان یک کمدی تاریک معرفی شده است. این سریال از 18 ژوئن برای اولین بار در +Apple TV پخش می شود. این سریال توسط Annie Weisman ساخته شده است. او قبلاً به عنوان نویسنده و تهیه کننده در سریال های Desperate Housewives و Suburgatory حضور داشته است.

در این سریال ، Rose Byrne نامزد جوایز Emmy و Golden Globe ، نقش اصلی را بازی می کنند. از دیگر بازیگران این سریال می توان Rory Scovel ، Paul Sparks ، Lou Taylor Pucci ، Della Saba و Ashley Liao را نام برد. سریال Physical به دیگر سریال های کمدی اپل تی وی از جمله Ted Lasso و Mythic Quest می پیوندد.

 

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*