ظاهراً انتشار Resident Evil Re:Verse به تابستان موکول شده است


Matin 8 اردیبهشت 1400 3 دقیقه مطالعه
iOS 14

کمتر از دو هفته‌ی دیگر تا انتشار Resident Evil Village باقی مانده و تا به حال اطلاعات گسترده‌ای از این بازی منتشر شده است. در کنار این بازی و همزمان با انتشار آن، قرار بود بخش چندنفره‌ی Resident Evil Re:Verse نیز عرضه شود. با این حال، طبق شواهد جدید بدست آمده ظاهراً انتشار این بخش چندنفره به تابستان موکول شده است.

شرکت کپ‌کام (Capcom) اخیراً ایمیل‌هایی را برای اعضای برنامه‌ی Resident Evil Ambassadors ارسال کرده که در آن‌ها به نمایش دموی Resident Evil Village اشاره کرده‌اند. در این ایمیل‌ها به طور مختصر به Re:Verse نیز اشاره شده است. طبق این ایمیل، ظاهراً بازی مذکور با تاخیر و در تابستان امسال منتشر خواهد شد. تصویر مربوط به این موضوع در قسمت زیر قابل مشاهده است.

کپکام تا به این لحظه در خصوص تاخیر Resident Evil Re:Verse چیزی را به صورت رسمی اعلام نکرده است. این احتمال وجود دارد که مشکلات مربوط به نسخه‌ی بتا از جمله دلایل تاخیر در انتشار این بازی باشد. Re:Verse قرار است برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه شود. همچنین این عنوان به لطف قابلیت Backward روی کنسول‌های نسل نهمی پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری ایکس و اس نیز قابل بازی خواهد بود.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*