اپل سیستم عامل جدیدی را برای نسل دوم AirPods و AirPods Pro منتشر کرد


امید دلیری 9 اردیبهشت 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل سیستم عامل جدیدی را برای نسل دوم AirPods و AirPods Pro منتشر کرد. روز گذشته غول فناوری سیستم عامل جدیدی را برای هندزفری های بلوتوثی خود منتشر کرد. این سیستم عامل با شماره ساخت 3E751 اکنون برای دانلود و نصب در دسترس است.چندی پیش اپل به روزرسانی نرم افزاری AirPods Max را منتشر کرد. این به روزرسانی شامل رفع  مشکلات تخلیه باتری این محصول بود. این به روزرسانی جایگزین نسخه 3C16 می شود که در زمان راه اندازی AirPods Max نصب شده است.

این به روزرسانی جایگزین سیستم عامل قبلی با شماره ساخت 3A283 برای هر دو مدل است. این ششمین به روزرسانی منتشر شده توسط اپل برای AirPods Pro از زمان عرضه این محصول است. اپل جزئیاتی برای این به روزرسانی ارائه نکرده است. اما ممکن است این به روزرسانی مشکلات مربوط به ویژگی جا به جایی خودکار دستگاه را برطرف کند. همچنین ممکن است این به روزرسانی ، سازگاری این محصول با iMac جدید 24 اینچی و آیپد Pro جدید را فراهم کند.

سیستم عامل جدید برای اولین بار توسط MacRumors مشاهده شد. این به روزرسانی به طور خودکار برای کاربران نصب می شود. در واقع مکانیزمی برای به روزرسانی دستی وجود ندارد. زمانی که هندزفری کاربر در کیس شارژ باشد و به دستگاه iOS متصل باشد ، سیستم عامل خود به خود نصب می شود. کاربران می توانند سیستم عامل فعلی AirPods خود را در برنامه تنظیمات بررسی کنند. کاربران باید وارد Settings و سپس General و بعد About شوند و سپس دستگاه خود را از فهرست انتخاب کنند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*