سریال Schmigadoon در تاریخ July 16 از +Apple TV پخش خواهد شد


امید دلیری 11 اردیبهشت 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

سریال Schmigadoon در تاریخ July 16 از +Apple TV پخش خواهد شد. اپل تاریخ شروع پخش سریال کمدی موزیکال خود را تعیین کرد. غول تکنولوژی اعلام کرده است که سه قسمت اول این سریال در تاریخ July 16 منتشر خواهد شد. پیش از این اپل فقط گفته بود که این سریال در تابستان 2021 برای اولین بار در اپل تی وی پخش می شود.

سریال Schmigadoon به عنوان یک نمایش موزیکال خنده دار توصیف می شود. این سریال یک زوج را که برای تقویت مجدد رابطه خودشان در یک سفر هستند را دنبال می کند. این زوج در سفر خود یک شهر جادویی کشف می کنند که در آن از سال 1940 همه در یک استودیوی موزیکال زندگی می کنند. سپس آن ها متوجه می شوند تا زمانی که عشق واقعی را پیدا نکنند نمی توانند از آن شهر خارج شوند.

فصل اول سریال Schmigadoon شامل شش قسمت می شوند.از دیگر بازیگران آن می توان Alan Cumming Kristin Chenoweth, Aaron Tveit, Dove Cameron را نام برد. این سریال با همکاری Cinco Paul و Ken Daurio ساخته شده است. Barry Sonnenfeld کارگردان و Cecily Strong تهیه کننده این سریال خواهند بود. همچنین Ken Daurio به عنوان مشاور تهیه کننده و نویسنده فعالیت می کند. Cinco Paul هم به عنوان مجری برنامه فعالیت می کند و همچنین ساخت موسیقی های این سریال بر عهده او می باشد. Barry Sonnenfeld  و Cecily Strong تنها تهیه کنندگان این سریال نخواهند بود. زیرا این سریال ، Lorne Michaels را هم به عنوان تهیه کننده اجرایی معرفی کرده است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*