هزینه تعمیر آیپد Pro جدید 12.9 اینچی ، 699 دلار بدون +AppleCare می باشد


امید دلیری 12 اردیبهشت 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

هزینه تعمیر آیپد Pro جدید 12.9 اینچی ، 699 دلار بدون +AppleCare می باشد. جدیدترین تبلت پرچمدار اپل ، گرانترین تبلت این شرکت است. از این رو اپل تأیید کرده است که هزینه تعمیرات این محصول ، کمی بیشتر از مدل های قبلی می باشد.

طبق یک سند جدید از سرویس تعمیرات ، آیپد Pro جدید 12.9 اینچی با تراشه M1 که تحت پوشش +AppleCare نیست ، 699 دلار هزینه در بر دارد. این قیمت 50 دلار بیشتر از هزینه تعمیرات آیپد Pro نسخه 12.9 اینچی نسل سوم و چهارم و 100 دلار بیشتر در مقایسه با هزینه مدل معمولی نسل سوم است. اگرچه اپل در مورد بالا رفتن قیمت تعمیر توضیحی نداده است. اما هزینه اضافی آن احتمالاً به دلیل نمایشگر Mini-LED آیپد Pro است.

نسل های قبلی آیپد و آیپد پرو 11 اینچی فعلی با صفحه نمایش LCD Liquid Retina ارائه شده اند. در حالی که نسخه جدید 12.9 اینچی از فناوری Liquid Retina XDR بهره می برد. Liquid Retina XDR به جای استفاده از یک نور پس زمینه LED سنتی ، از 10،000 LED کوچک استفاده می کند. این LED های کوچک در صفحه نمایش برای دستیابی به کنتراست بهینه از طریق کم نور شدن محلی تقسیم شده اند. به همین دلیل هزینه تعمیر این صفحه نمایش زیاد است. بنابراین استفاده از +AppleCare منطقی به نظر می رسد

همه مدل های آیپد Pro با ضمانت استاندارد اپل ارائه می شوند. این ضمانت ایرادات تولید و سایر موارد را پوشش می دهد. وقتی برنامه یک ساله رایگان منقضی می شود ، مالکانی که سرویس +AppleCare ندارند ، باید هزینه های تعمیرات بعدی را پرداخت کنند. +AppleCare برای آیپد Pro برای دو سال 149 دلار هزینه دارد یا می توانید اشتراک آن را با قیمت 7.99 دلار خریداری کنید. خدمات اشتراکی ، طول عمر محصول را پوشش می دهند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*